VreetKick !!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by debdev, Feb 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. debdev

debdev Lid

Jan 7, 2013
    77
    0
    0
    Eigen Bedrijf
    Zuid Holland
    Oh Mijn God... Ik zit nu sinds maandag aan 100mg Clomid.. De Gyn is meteen begonnen met 100mg omdat hij weinig resultaat ziet met 50mg. En ik heb me toch ineens een vreetaanvallen ! Ben al 2 kilo in 4 dagen aangekomen. En geloof me dat is veel als je normaal 62 kilo weegt... Ik kan het ook hebben, maar ik vroeg me af of er meerdere dames zijn die dit hebben ervaren met Clomid?

En in de nacht word ik wel 3 a 4 keer wakker van een opvlieger. Overdag krijg ik er geeneen... Heel apart. Morgenvroeg heb ik mijn eerst FM bij de Gyn. En dan moet ik om 14:00 bellen voor de uitslag. Morgen is cyclusdag 7. Ook wel apart om te zien dat het bij elke Gyn en elk Zh anders wordt gedaan.

2. sankyra

sankyra Actief lid

May 5, 2011
    377
    1
    18
    Female
    Pesaja
    HeescH
    Ik had wel meer honger als normaal met clomid 100 mg ...
    en idd snachts vreselijk wakker zijn bijna heel me cyclus lang ...
    en idd opvliegers heel herkenbaar maar had ze ook overdag en veel hoofdpijn ...

nu deze maand geen clomid effe pauze . maar mijn lichaam denkt volgens mij wel clomid heb steeds opvliegers en honger ... maar tis heel herkenbaar en best vervelend maar ja we moeten het er voor hebben als vrouw ;) ..

succes met alles.
    xxx

3. love2beme

love2beme Actief lid

Jul 7, 2012
    259
    0
    16
    Female
    Verzorgende
    noord holland
    Geen bijwerkingen met clomid nu met gonal f.
    stond vandaag op de weegschaal ben nu 61kg voordat ik begon met de medicatie was ik 58kg.
    merkte al gelijk bij clomid dat ik meer trek had en heb dat dus nu ook.
    Vind het ook moeilijk op mijn weegschaal omhoog te zien gaan.

ps ik ben trouwens 1,65cm lang

Share This Page