Vanmiddag 13:40 hebben we eindelijk de verlossende echo... Is het echt mis gegaan ja of nee? Ik bereid me voor op het ergste want er is een kleine kans dat het wel goed zit. Zit echt even in een dip verdorrie had nu al ruim 11 weken zwanger geweest, als ik van niets had geweten. Hoop dit hoofdstuk te kunnen afsluiten juli teste ik positief dus dit duurt al veel te lang. Ben aan de ene kant bang dat het straks echt over is. Weer een verschrikkelijke echo.
Aylin, Heel veel succes en sterkte met je echo straks. Ik hoop met heel mijn hart dat jullie goed nieuws krijgen. Hou gewoon met beide rekening. Ik vind het verschrikkelijk voor jullie dat jullie dit mee moeten maken. liefs vruchtje p.s. als je er aan toe bent laat je het ons dan even weten?
Vruchtje bedankt voor je lieve woorden. Ik laat jullie zeker weten hoe het afloopt. Na al die onzekerheid zal ik blij zijn dat het na vanmiddag afgelopen is. Wat de uitslag ook mag zijn.
Ja ik weet een beetje hoe je je voelt. Voor deze zwangerschap heb ik ook 2 miskramen gehad Ik duim voor je. Maar die onzekerheid is gewoon zo ondragelijk.
heel veel sterkte vanmiddag. kan me voorstellen dat je nu eindelijk graag uitsluitsel wilt! sterkte twinny
Aylin waarschijnlijk weet je nu waar je aan toe bent. Ik hoop nog steeds dat je zo goed nieuws kan komen melden. gr vruchtje
ik denk dat het te lang duurt om goed nieuws te hebben ik zal nog duimen in de hoop dat je toch nog goed nieuws heb gekregen maar ben er bang voor van niet
hoi Ik hoop dat ze gelijk de stad in is om kleertjes te kopen Ik hoop het zo dat het goed is want ook ik heb een miskraam meegemaakt en dit wens ik niemand toe... Ik hoop dat we snel nieuws hebben
Lieve meiden, Helaas slecht nieuws hier. Ook het tweede vruchtje is niet meer gegroeid. Maandag zal de curettage plaatsvinden. Donderdag heb ik een gesprek met de anesthesist. Toen ik mijn dochtertje bij mijn ouders ging ophalen kwamen de tranen pas. Daarvoor was ik een beetje in shock. Moest eerst nog naar de opname balie om een afspraak te maken voor de curettage en bloedprikken bij het lab. Het is jammer de dag van curettage was ik 12 weken zwanger geweest. Ik ben wel blij dat het achter de rug is. Ik denk wel dat ik sterker ben geworden door deze ervaring. Meiden bedankt voor jullie medeleven en steun! Ik waardeer dat echt!
Hai Jeetje zeg... Ik wens je heel veel sterkte in deze rotperiode ! En ook heel veel sterkte voor een maandag ! Groetjes Baylee
Lieve meid, wat ontzettend verdrietig zeg! Ik hoop dat je een paar warme schouders hebt om op uit te huilen. En wat jammer dat ze je zo lang in onzekerheid hebben gehouden, dat had niet gehoeven. Ik denk aan je, het zal niet makkelijk voor je zijn de komende tijd. Liefs!