Geen fotograaf nodig *trots

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanMJ, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Mooi hoor! Idd vooral de tweede.

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Het kind is nog geen 1,5.... geen 4!

Mooie foto's. Ik kan me voorstellen dat je daar heel blij mee bent.

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Mag je trots op zijn. Ik vind de eerste foto het mooist.

4. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Schattig! Daar heb je idd geen fotograaf voor nodig! :D

5. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie foto's

6. Triskele

Triskele Niet meer actief

voor een mama is een foto al snel mooi natuurlijk en ze zijn ook leuk maar zou het nou niet willen vergelijken met een fotograaf dat is toch weer een vak apart..

7. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

mee eens..

lieve foto's

8. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Ik heb ook foto's laten maken bij de fotograaf (meer dan eens) en ik moet zeggen dat de foto's stuk minder mooi zijn. Heb nog veel meer foto's van mijn zusje maar ik vond deze zo schattig.

het is een moment opname en bij de fotograaf is maar afwachten hoe een kind reageert. Nu is Max heel makkelijk en lacht altijd, maar het zijn toch gemaakte foto's. Doe mij dan maar deze foto's waar hij lekker zichzelf is, aan het spelen en de pret in zijn ogen is voor mij belangrijker dan de kwaliteit.

Daarnaast ben ik ook niet van plan om mijn hele huis vol te hangen met kei grote foto's van Max. Deze foto's zijn prachtig voor zijn plakboek.

#verdedigmodusuit

9. Leliana

Leliana Niet meer actief

Nou, ik vind ze mooi en zie het verschil met dat van een fotograaf toch niet! Prachtig mannetje en prachtige foto's!!! :)

10. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    heel mooi

11. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Wellicht is er aan kwalitiet van de foto best wel verschil te zien met een fotorgraaf (wat zeker een vak apart is), maar het mooie van dit soort foto's is juist dat ze zo puur natuur en echt zijn. En als je dna ook nog iemand hebt die er wat gevoel voor heeft qua compositie en afwerking, dan is dat voor mijn idee minstens zoveel waard als een compleet gedofte foto bij een fotograaf!
    Mooi dus! Jammer dat ik enigst kind ben ;);)

12. sydneys

sydneys Niet meer actief

hele mooie foto's, ik vind zulke foto's vaak mooier dan bij een fotograaf, dit komt veel natuurlijker over, gewoon "echt" hoe hij ook echt is en dat maakt het speciaal

13. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Je foto's zijn ook echt mooi. Vooral de 2e! Je mag er zeker trots op zijn :D
    Vaak vind ik foto's die ik zelf gemaakt heb nog mooier dan van een fotograaf. Ligt ook aan de stijl ed. van de fotograaf vind ik.
    Ikzelf heb deze foto ook zelf gemaakt (profielfoto naast naam) toen mijn zoontje net paar minuten oud was zoiets. Het straalt zoveel dingen tegelijk uit :)

14. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Zeker mooi!

15. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Knap manneke !

16. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Tnx meiden!

17. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.752
    646
    113
    Gelderland
    Mooie foto's, lief mannetje.

Er is wel een verschil natuurlijk tussen foto's 'bij de fotograaf zelf laten maken' of 'een fotograaf die (buiten spontane) foto's maakt'. Persoonlijk vind ik foto's in een fotostudio vaak erg 'gemaakt' en hou ik meer van spontane foto's zoals TS hier plaatst! Maar er is wel verschil tussen een eenvoudige camera of een kwaliteit spiegelreflex, maar dat mag ook. Anders zouden er geen fotograven en verschillende soorten camera's meer nodig zijn.

Deel Deze Pagina