Begin juli gaan we naar Spanje en zoek tegen die tijd een goede stevige bikini. Hebben jullie goede merken voor zwangerschap bikini?
Ik draag mijn gewone bikini's. Zijn wel met beugels en een 'gewoon' bh model. Triangeltje zou ik niet doen nu .
Ik had er één van de C&A: wat een onding! Sindsdien draag ik alleen gewone bikini's. Dat zit gewoon veel prettiger.
Ik heb toevallig een leuke bikini gekocht bij de wibra! Kostte maar een tientje en zit top! Fijn broekje en een fijne beugelbikini! Ik zou vooral voor een gewone gaan, geen zwangerschapsgebeuren....
Hier ook nog mn eigen bikini, zonder beugel. Tot nu toe ook niet echt leuke positie badkleding kunnen vinden.
Bij bonprix zag ik leuke zwangerschaps tankinis. Ik vind het altijd zo leip er uit zien als je een dikke zwangerschapsbuik in bikini hebt. Badpak of tankini is wat netter.
Nou idd haha Ik vind een zwangere buik in bikini juist mooi! Waarom verstoppen ? Ik ben er trots op ook in bikini 😊
Ik heb vorige keer ook mijn normale bikini tot het einde gedragen, alleen werd de top een beetje krap na een tijdje. En ook ik vind een zwangere buik in een bikini prachtig!!
Ik heb met 39.1 (een paar uur voor mn weeën begonnen) nog gezwommen. Ik had mijn gewone bandeau bikini van de hunkemuller aan en normale slip. Niet dat dat er bepaald uitgezien zal hebben 😂 maar het functioneerde prima 😂
Veel te heet een tankini Echt zweten hoor, vond het niks Hier kon ik absoluut niet mn eigen bikini aan Ik had een paar maten groter qua cup en zwangerschapsbroekje van noppies, deze viel iets over de buik, waardoor het niet knelt
Ik heb bij de Hema een grotere bikini gekocht, omdat mn borsten niet meer in mn oude passen. Gewoon een normale bikini. Juist met zwangerschapsbuik vind ik dit heel mooi staan. En eigenlijk, alle 10 de andere meiden bij zwangerschapszwemmen dragen ook allemaal een bikini.
Ik vind een zwangere buik in bikini juist mooi!! Om trots op te zijn toch?! Toen ik zwanger was van onze tweede gingen we naar Kos. Ik heb toen ook 1x een tankini aan gehad. Zat voor geen meter! Strakke ding om mn buik, kreeg het er gewoon benauwd van! Rest vd vakantie gewoon in bikini's gelopen (ik had toen 1 van de Hema en 1 van Hunkemöller)
Zit zelf ook in het dubio. Ik ben nu 20 w zwanger en ga zaterdag op vakantie. Mijn bikinibroekje paste ik nog (zit zelf beter dan vorig jaar want ik train mijn billen zwaarder 😉 Haha) maar bovenstukje past niet meer! 😏 Nu ben ik sowieso geen zwemtype maar bij ons hotel zit wel een spa.. toch maar wel een nieuwe halen denk ik...
Ik pastte mijn bikini's niet meer (grotere cupmaat gekregen) Ik had een mooie zwangerschapstankini met veel rek erin, ik draag hem nu met babyzwemmen en zit nu nog steeds mooi! (Ik was wel al verder dan jou en had al erge strepen op mijn buik hierdoor wilde ik geen bikini aan)