vandaag VK gweest en wat een tegenvaller zeg

Discussion in 'Zwangerschap' started by diana hoogeveen, Apr 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. diana hoogeveen

diana hoogeveen Actief lid

Aug 7, 2006
    265
    0
    0
    ondernemer
    omstreken rotterdam
    meiden

ben bijna 40 weken zwanger en moest vandaag naar de vk toe nou ze ging dus inwendig kijken en ik had goeie hoop na best wat voorweeen te hebben gehad had ik de hoop op wel wat ontsluiting of in ieder geval een rijpe baarmoeder mond....

nou niets van dit alles helemaal potdicht en nog stug ook dus ze zei voorlopig ga je niet bevallen nou toen zakte de moed in mijn schoenen....

daarna bleek mijn bloeddruk wat hoog en een spoortje eiwit in mijn urine dus moet donderdag as terug...

ze zei ook dat inleiden helemaal geen optie was met mijn baarmoedermond momenteel

nou ik wilde dit even kwijt en misschien zijn er meiden die ook in dit schuitje zitten of hebben gezeten dan hoor ik dat graag

liefs diaan

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Wat een tegenvallen Diana, maar waarom zou je nu al ingeleidt willen worden?

3. Miszmii

Miszmii Actief lid

Aug 18, 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    Inderdaad..

Al was je baarmoedermond wel rijp geweest en alles, hadden ze je nog niet ingeleid (als het niet nodig was).
    Ik loop nu 10 dagen overtijd, en was gister bij de verloskundige. Mijn baarmoedermond was wel erg week en zacht maar ze kon er ook nog niks mee. Normaal gesproken zou ik pas maandag worden overgedragen aan het ziekenhuis, maar ik heb vrijdag al een afspraak. Als de gyn mij niet wilt inleiden het weekend, moet ik toch wachten tot maandag. Ik kom namelijk in problemen met mijn examen als ik nog te lang doorloop. En dus daarom wou ik graag eerder, maar mijn verloskundige wou niet dat ik eerder dan vrijdag een afspraak zou maken.

4. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    2,823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    och meid toch je bent ook veels te nieuwdgierig he naar je kleine!

dikke knuf!
    ennuh die kleine komt wel ;)
    ik snap je wel hoor, je heb al een tijdje voorweeen, en dan denk je hmm zal dan toch wel 1 cm hebben..

dikke kus meid! en ik duim voor je hoor!

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Maandag is koninginnendag, dat weet je hè.

6. diana hoogeveen

Aug 7, 2006
    265
    0
    0
    ondernemer
    omstreken rotterdam
    aangezien mijn eerste bevalling heel zwaar en absoluut niet volgens planning is verlopen willen mijn vk's dat ik niet overtijd ga maar ja nu dus toch zijn we bang vandaar maar inleiden heeft nu toch geen zin

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Wat een tegenstrijdige adviezen krijg je dan, kan me voorstellen dat dat je onzeker maakt.

8. Miszmii

Miszmii Actief lid

Aug 18, 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    Ja weet ik;). Maar ik weet trouwens niet of ze me dan inleiden, ik heb dan in ieder geval een nieuwe afspraak als ze me het weekend niet in willen leiden.

@Diana, ik snap dat ze dan je willen inleiden. Maar het heeft inderdaad nog geen zin... Bij mij heeft het zelfs nu nog geen zin (in ieder geval gister nog niet). Hoop in ieder geval voor je dat je het nog een beetje volhoud, en alsnog snel je baby hebt!

9. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    1,807
    0
    36
    Haarlem
    Ik had bij 38 weken ook helemaal niks,en na het inwendig onderzoek ging het opeens allemaal een stuk sneller, ze zeiden tegen mij ook het kan nog wel even duren maar een week later was mijn baarmoedermond helemaal verweekt,ik wens je sterkte en zal voor je duimen ;)

10. diana hoogeveen

Aug 7, 2006
    265
    0
    0
    ondernemer
    omstreken rotterdam
    ik hoop dat dat ook bij mij het geval is liefs

Share This Page