geen gehoor, geen baarmoeder te voelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Honingbij, 24 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Honingbij

    Honingbij Lid

    10 nov 2005
    96
    0
    0
    Preventiewerker verslavingszorg
    Enschede
    Hallo allemaal,

    ik was deze week bij de verloskundige. Ze ging natuurlijk mijn buik bevoelen en zei al dat ze de baarmoeder niet boven het schaambeen uit voelde komen. Toen ze het hartje probeerde te horen, lukte dit niet. Ik heb met 11 weken (vorige week dus) een echo gehad en daarop zag alles er tiptop uit, hartje kloppend etc.

    Toch vind ik het wel vreemd, ook omdat ik steeds nog afval. Ben inmiddels ruim 6 kilo kwijt.

    Zijn er meer mensen met dit soort ervaringen? Ik had zelf namelijk steeds het idee dat ik zo rond de 12 weken al wel een buikje zou moeten hebben, maar hier zie ik nog niet zoveel van.....

    greetz
    Honingbij
     
  2. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Ik heb er geen ervaring mee, Honingbij, maar ik hoop van harte dat je snel zal horen dat alles toch goed zit.


    Liefs,
    Anouk.
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Het kan zijn dat het kindje even anders lag, dan is het moeilijk te vinden.
    Met 12 weken al een buikje is vrij vroeg hoor. Meestal begin je buik te groeien met 20 weken
    Kiki hier op het forum is 22 weken bijna en heeft nog geen buik. Dus maak je daar maar niet druk om.
    Mijn zus is ook in de eerste 3/4 maanden meer dan 10 kilo afgevallen. Mijn neef is nu een gezonde knul van 18 maanden!

    Ik snap dat je je ongerust maakt, maar alles valt wel te verklaren.

    groetjes
     
  4. Honingbij

    Honingbij Lid

    10 nov 2005
    96
    0
    0
    Preventiewerker verslavingszorg
    Enschede
    Hoi allemaal,

    ik maak me ook niet écht zorgen hoor. Ik heb mijn kleine keesje vorige week nog zien spartelen op de echo, lijkt me sterk dat er nu ineens iets gebeurd is.
    Gelukkig mag ik vlak na nieuwjaar snel nog een keer komen luisteren bij de VK, hopenlijk horen we dan wel wat.

    Het is alleen fijn om te horen van 10 anderen dat zij dit ook herkennen. Ik weet het, het is een beetje mieperig, maartoch een geruststelling dan.

    Greetz
    Honingbij
     
  5. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihih snap ik helemaal hoor!

    groetjes
     
  6. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    nou ik hoop dat je snel uitsluitsel hebt, ik ben benieuwd.. suc6.. liefs
     

Deel Deze Pagina