Lieve sterke Alleen en zwanger meiden, Ik heb net een paar van jullie verhalen gelezen en de tranen staan in mijn ogen. Nou weet ik dat dit deels door de hormonen komt maar ik wil toch graag het volgende aan jullie kwijt: Het zal wel oeverloos hormonaal gezwets zijn maar: Wow wat ben ik trots op jullie doorzettingsvermogen. Ik lees verdriet, angst en boosheid maar jullie praten erover en zetten door! Als je vriend, man of ex iets uithaalt wat niet door de beugel kan, bedenk dan alsjeblieft dit: Hij doet dat niet alleen jou aan, hij doet dat de moeder van jullie kind aan! Elk kind heeft toch recht op een zo stressarme moeder als mogelijk. Hoe minder stress, hoe meer plezier en rust. Dus als hij jou een geintje flikt dan pakt hij daar indirect zijn kind mee. Maar als jij het toestaat dan sta je ook toe dat hij indirect zijn kind tekort doet. Pik je dat? dikke knuf en lots of girlpower voor jullie allemaal. Of je nu voor deze situatie kiest of niet!
Wat een lieve bericht!!!! Dankje Wel en ik Ben het geheel met je eens. .. Nu is het ene situatie het andere niet maar het slaat wel op hetzelfde neer! Dit is meer dan girl power dit is mama power... Als leeuwinnen onze welpjes beschermen !!! Ik ben ook trots op de meiden hier die niet toelaten dat zij of hun kind(jes) schade oplopen door arrogante egoïstische ballen.... :-D :-D en het is vaak niet makkelijk. Maar heeft mij ook veel steun gegeven om door te gaan en mijn staande houden Xxxx oktober13
Gelukkig heb ik dit niet meegemaakt met m'n man allemaal. Wij hebben een hels en zwaar traject gehad, en geen moment ruzies ed gehad. Maar die respect voor een ieder hier .
Erg lief dat je de tijd hebt genomen om dit berichtje te plaatsen! Ik snuif vandaag nog wat extra girlpower op die je rondstrooit Papa van de kleine is hier ook nergens te bekennen, maar heb inmiddels wel al "bedreigingen" gekregen dat ie de kleine komt halen zodra hij geboren is... Dacht het niet!!!!
Precies - dacht het niet!!! Laat hem maar komen dan!!!! Jou in de steek laten de hele zwangerschap en dan ineens opdagen alsof hij recht heeft op iets!!!! "Prima" zeg je dan! Hij kan toch niets maken! Wedden dat hij de ballen er toch niet voor heeft?? Hier heb je nog een extra dosis!!! GRAUWLL!!! (ik voel me in eens erg vechtlustig!!! ) XX