wat een lieve meiden hier! En super dat jullie een fijne dag gehad hebben! Op naar feestje nummer 2 ennuh don't judge if you don't know her!
Echt heel ontroerend om te zien dat andere mee leven met iemand die het even niet zo breed heeft. Echt een super initiatief van jullie.....
Sorry dat ik nog even reageer maar als je potje leeg is dan betekent het niet dat je niet met geld om kunt gaan. Wij hebben zeker geen groot potje hier en kunnen wel met geld om gaan...rara @ts hoe was de verjaardag?
hier ook problemen met geld... Je krijg geld terug van de belasting bel ze op leg de situatie uit of ga ff langs... misschien kan je ene voorschrot krijgen... en idd vraag aan je familie leden wat geld en omdat je al geld heb geleend voor eten is het niet erg om het nog een keer te vragen...Anders hoor je straks misschien van " meid had het dan gezecht dan hadden we je geholen" zo antwoord krijg ik meestal ook... nee heb je ja kan je krijgen... als ik geld had had ik je geholpen maar helaas zit ik ook k*t met geld... moet ook wachten op me belasting geld voor de baby kamer in orde te maken... maar zou het gewoon vragen schramen hoef je je niet te doen meer mensen zitten zo....