Spannend hoor !! Ze zitten in een wit doosje Moet je wel je urine opvangen, want er moeten druppeltjes in de test
CB is heel gevoeli qua testen.. Je kan ze beter in een een bakje met urine dompelen. Heb ook al 2x een foutieve/ niet werkende CB digitaal test gehad. Heb toen ook contact opgenomen, en kreeg een nieuwe test terug gezonden. Wel moet je de oude test terugsturen, in de door hun verstuurde pakketje, op hun kosten. Zodat hun dara hun leer uit kunnen halen Kan overigens een paar dagen duren, testen komen uit het buitenland
Zwangerschapsdementie?? bedoelde dat ik aan t wachten ben... tot jij die testen gehaald hebt.. en hebt gedaan.... m.a.w. IK BEN OOK BENIEUWD...!!!!
heb super mooie tepels opeens helemaal perfect rond (het gebied erom heen) donkerder met een stuk of 8 witte puntjes.. in de afgelopen 2 avonden darm plopjes met beetje kramp... en nu dag 3 breekt aan overtijd een hele raare cb + test.. en een negatiefe kv test..
hmmmm misschien omdat je geen ochtendurine hebt gebruikt..... Moed houden hoor... zolang je niet ongesteld bent.... geen bloed geeft moed...!! Testte met mn zoontje ook eerste -- en pas later ++ 4 dagen overtijd.... volgens mij...
8)ik hou het hier wel op de hoogte ik doe er morgen ochtend met mijn eerste urine nog 1.. en daarna wacht ik op die 2 die ik te goed krijg van cb..