Wij zijn bezig met verhuizen,nou zegt de doktersassistente dat het geen kwaad kan als ik verf en de asistente van de gyneacoloog zegt weer van wel.Wel mag ik in de verf lucht zitten maar niet zelf verfen,ik word er super onzeker van en zou graag willen weten hoe het nu zit en wat voor kwaad het allemaal kan.We ventileren wel heel goed we hebben drie ramen tegen elkaar open staan en ik heb nu een mondkapje gekocht,die had ik gisteren alleen nog niet. Ik ben nu 29 weken en 4 dagen zwanger,ik ben al een baby verloren met 22 weken en 4 dagen (er is nooit een oorzaak gevonden) en moet er niet aan denken dat ik nu weer eentje zou verliezen.
hoi je mag zelf verven als je verf gebruikt op waterbasis. Als je verf op chemische basis gebruikt, dan niet. Ook niet met mondkapje. Als de ruimte goed geventileerd wordt, kun je een paar uur later daar weer komen. We weten niet precies wat het doet, maar het zijn toch chemische stoffen die je inademt. Het kan echte rnooit zoveel kwaad dat je kindje eraan overlijdt hoor. Het is verschillend hoe lang je op antwoord moet wachten. We doen dit werk naast onze (drukke) baan en eigen gezinsleven. Soms heb je geluk en zit net 1 van ons achter de computer, soms moet je een paar dagen wachten. Daarom verwijzen we in ons voorstel-stukje ook altijd bij dringende vragen naar je eigen verloskundige/huisarts/gynaecoloog. Mirjam
Mirjam Bedankt voor de reaktie,ik heb alleen nog wat anders ondekt. Wij wonen in een huis dat erg vochtig is en nu dachten we iedere keer dat ik het daar zo van aan mijn luchtwegen kreeg,maar vanavond hadden we de cv wat hoger en rook je de verflucht van de kachel komen,de vorige bewoner heeft er dus gewone verf op gesmeerd,ik zit dus al maanden in die lucht,wat voor kwaad kan dat. Ons kleintje doet het overigens goed,hij ligt zelfs wat voor op schema,maar ik ben toch wat ongerust nu. Gelukkig gaan we binnen 2 weken verhuizen. Groetjes Vlinder
hoi zou me zeker geen zorgen maken. We weten niet precies of het kwaad kan en zoja wat dan, maar voor de zekerheid zeggen we altijd: liever niet! Mirjam