Ja ik ga morgen even bellen en onze onzekerheid uitspreken. Mijn man heeft vannacht zitten denken over hoe alles ging en twijfelt ook. Voor zijn gevoel is het een jongen, maar hij is na de echo niet 100% overtuigd. Het ging zo vreemd allemaal. Het liefst wil ik een nieuwe echo want ik denk niet dat een foto van alleen het uitsteeksel mij kan overtuigen. Ik heb immers ook beelden gezien waarbij er niks tussen de benen zat.
Bij mijn vorige zwangerschap indd ook geen foto van het geslacht mee gehad, ook wij kwamen enkel voor de geslachtsbepaling. Ze hadden het wel goed, daar niet van. Maar achteraf gezien spijt dat ik er niets van heb gezegd, daar kom je tenslotte voor. Gaat me deze keer iig niet gebeuren
Ik weet niet wat "normaal" is maar wij hebben wel een foto meegekregen. Er stond zelf op; hoera, een meisje! En dat zie je daar het befaamde hamburgertje of de drie streepjes.
Zoiets heb ik ook gekregen. Ik zou zeker even bellen / contact opnemen als ik jou was. Je bent niet tevreden en nee heb je... ja kan je krijgen
Net gebeld naar echobureau. Ze bewaren de echo's niet maar mag nog wel terug komen op hun kosten. Helaas kan dat pas de 29e, maarja beter iets dan niets Tot die tijd maar nog niks shoppen dus :x
Fijn dat je terug mag komen! Vooral voor de twijfels (ik bedoel het is niet echt een foto die je ingelijst boven de bank hangt, die van het geslacht )