Lastig ts! Hier tot nu toe nog 'gewoon' sex, 2-3 keer per week, maar het wordt wat lastiger nu... ml is daar ook wel blij mee, die had het eigenlijk niet meer verwacht! Liefs,
+1 Hier is pas de afgelopen 3 weken er de klad in gekomen. Voornamelijk omdat het verduvelde lastig is om je op seks te concentreren als je om de 10 minuten een pittige voorwee te verwerken krijgt. Dat leidt toch wel een beetje af...
Eindelijk!! Het is me gelukt gisteren avond hebben we na 16 weken nog eens seks gehad. Geloof me of niet het was een geweldig orgasme en ik voelde me enorm sexy met die buik jaja het was zeker de moeite waard.
Ik zou dit voorleggen bij de vk en hem dan de volgende afspraak meenemen zodat zij uit kan leggen dat t geen kwaad kan. Lijkt me heel vervelend als je als vrouw wel zin hebt!
ben nu 25 weken zwanger en wij hebben ook gewoon nog geslachtsgemeenschap hoor, bijna dagelijks.... kan echt geen kwaad hoor neem anders vriendlief een volgende afspraak mee naar een verloskundige en vraag er naar waar hij bij zit dan kan zij het bevestigen
Hier is het lang andersom geweest. vriend wilde wel maar ik niet. Heb helemaal geen zin in, vind het maar een gedoe en het voelt niet prettig. Terwijl voorheen de frequentie behoorlijk hoog lag. En nu begin ik de zin weer enigzins terug te krijgen wilt mijn vriend het niet meer omdat ik een behoorlijke buik heb en hij dat maar een beetje vreemd vind met ukkie erbij. Nu moet ik zeggen dat de zin nog lang niet op het peil is wat het was hoor! pff. vind het maar een gedoetje hahahaha