geen gespannen boobs, maak me zorgen..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door conejita, 19 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrsP

MrsP Actief lid

14 okt 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoooo herkenbaar allemaal.. hahaha.. Ik had vandaag heel de dag geen last van mijn (0)(0) .. kwam pas rond 18.00 dat ik weer beetje last kreeg. Normaal is dat niet prettig, maar nu ben ik zo blij als ik wat voel. Verder ben ik ook heel onzeker hoor, heb vorige maand ook een miskraam gehad. Dus is gewoon erg spannend en kan niet wachten tot de eerste echo. Als zo'n clubje gestart wordt, sluit ik me zeker aan ;)

2. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Hoi!

ben nu een paar dagen verder en ze beginnen nu wat "zwaarder" te worden :)
    maja, elke zwschapp idd anders. vertrouwen hebben!xxxxx

3. skimms

skimms Actief lid

25 apr 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nu ook geen gespannen/gevoelige boobs...ben nu 5wk en paar dagen. Mijn vorige 2 zwagerschappen voelde ik gelijk aan mijn borsten dat ik zwanger was en nu dus niks...de eerste keer werd een vmk dus wil ook niet zeggen dat het goed zit dan. Nu voel ik bijna niks, het enige waardoor ik dacht misschien ben ik wel zwanger was omdat ik druppeltjes melk lekte toen ik onder de douche stond! En dat heb ik die andere keren weer niet gehad. En krijg beetje misselijk gevoel als ik niet op tijd eet. Voel me wel beetje onzeker hoor, maar elke zwangerschap kan weer anders zijn dus laten we daar maar op vertrouwen!

4. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    hoi skimms,

ja, maar wel gek he, je verwacht toch die boobs heel erg te voelen en dat is dan "het bewijs" dat het "goed" zit. maar idd, ik heb vorige x ook een mk gehad mer erge gespannen (o)(o) ;)

spannend! hoop dat alles goed gaat voor jou. xxxx

5. nootje1986

nootje1986 Actief lid

15 okt 2013
    117
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb overal last van en ik herken veel met mijn vorige zwangerschap maar sommige dingen ook weer niet. Ik denk niet dat je daar een patroon uit kunt halen

Deel Deze Pagina