Beste dames, Ik ben benieuwd of iemand dit herkent. Ik zit op dag 27 van mijn cyclus en als het goed is, is maandag mijn NOD. Nu heb ik sinds drie dagen dat ik continu moet plassen. Soms kleine beetjes, soms normaal. Heb verder geen pijn bij het plassen of een brandend gevoel. Verder weinig symptomen, alleen moe en een droge huid, maar dat kan ook van het ontpillen komen. Zijn er meiden die dit herkennen??
Ik zou je urine even laten checken op een blaasontsteking in elk geval. Dat veel plassen en kleine beetjes herken ik, maar dan wel veel later in de zwangerschap toen de kindjes op mijn blaas stonden te dansen. Blaasontsteking komt trouwens vrij veel voor bij een zwangerschap, dus je zou zwanger kunnen zijn. Sinds wanneer ben je met de pil gestopt?
Hoi BeHappy, Ja ga ook zeker morgen even langs de dokter om te testen op een blaasontsteking. Dit is pas de eerste maand na het stoppen met de pil, dus de kans is vrij klein dat het zo snel al raak is hoor.
Hey vlindertje, Idd who nows, zou wel heel erg leuk en welkom zijn!! Ga morgen iig even een testje voor blaasontsteking aanvragen bij de dokter. Voor een zwangerschapstest is het nog een paar dagen te vroeg, maar zo kan iig bekijken of het een blaasontsteking is of niet..