Hey! Gefeliciteerd! Wij hebben ook vandaag de 20 weken echo gehad en krijgen ook een zoon! Was voor mij wel even shocking, dacht echt dat het een meisje zou zijn. Manlief dacht al die tijd al een zoon! Gelukkig alles tot zover ook gezond! Leuk he! Ben de hele dag al euforisch! Lekker wezen shoppen (oa super stoer tuinbroekje gescoord) en krijg die smile niet van mijn gezicht. Liefs
Wij hebben maandag ook opnieuw een echo gehad en toen kregen wij te horen dat het een meisje is Hier ook superblij, zeker omdat we al een zoontje hebben
Hier ook een manneke! En dat gevoel had ik al vanaf 5wk zwanger. Heb regelmatig gedroomd over een klein ventje. En het wordt een kickbokser hoor Hij kan trappennnnnn!!!!!! NIet normaal haha
Net het nieuws aan de familie verteld! Haha eerste kleinzoon aan allebei de kanten. Verder alleen nog maar meisjes. Het gegil was buiten nog te horen. Te leuk allemaal!
Wat leuk! Hier ook mijn ouders verteld!! Mijn moeder ook helemaal blij!,Ik had eerst een meisje verwacht maar naar 15 weken draaide mijn gevoel helemaal naar een jongen! En ja hoor een klein ventje!
Gefeliciteerd!! Hier gisteren de 20weken echo gehad. Wij krijgen ook een zoon Ik ben tot over mn oren verliefd
ik ben pas 14w6d zwanger maar we weten het al sinds 13e week 100% zeker dat we een Jongentje krijgen omdat ik een vlokkentest heb gehad. alles is goed en ik kan genieten verder van mijn zwangerschap. gelijk wezen shoppen heel veel stoere dingen gekocht. ik kan niet wachten.
Gefeliciteerd! Ik ben dan wel al iets verder, maar wij krijgen ook een zoon! Helemaal top, omdat we al een meid hebben. (en ik vind shoppen voor een jongen veeeeel leuker!)
Net weer flink geshopt. Is toch ook wel erg leuk voor een jongetje . Ik ben nogal van de rokjes en jurkjes dus dacht voor een jongetje wordt het niks. Maar al die stoere/ hippe mini broekjes, overhemdjes en truitjes zijn ook wel echt te cute! Gelukkig moet ik morgen weer werken haha dan kan ik weer even afkicken.