Dit is volgens mij al mijn tweede buikentopic.. maar ik blijf me niet helemaal gerust voelen. Mijn buik staat namelijk gewoon al helemaal stil vanaf week 19! Ik heb aankomende dinsdag een afspraak met de verloskundige, dus dan zal ik het zeker aankaarten. Maar ik wil toch even weten of er meerdere zijn bij wie de buik gewoon wekenlang helemaal stil stond/staat. Eigenlijk is mijn buik een klein beetje groter dan die van week 17 (de laatste foto in mijn album).
mijn buik heeft van week 11 tot 15 stil gestaan,maakte me ook zorgen en toen is hij weer begonnen met groeien tot de 17de week,nu stata hij ook alweer een week stil soms heeft je buik fases dat ze ff stilstaan met groeien,viel mij op ja maar of dit echt erg is? denk het zelf niet
die van mij staat stil vanaf week 22 ongeveer, is niet erg, we zitten precies tussen groeischeuten in, de volgende groeischeut is ongeveer tussen week 28 en 32, de verloskundige zei me dat de laatste controle
Ik had precies hetzelfde, had er zelfs een topic over geopend toen. Uiteindelijk heb ik ook geen supergrote buik gekregen (mijn dochter was 3150), maar dat staat er denk ik los van.
Ik heb er zelf niet zo opgelet, maar is vast goed hoor. Waarschijnlijk maakt je buik straks in ene een groei spurt. gr vruchtje
Hier hetzelfde gevoel, stil staan tussen 18 en 24 voor mijn idee, toen een spurt en nu staat hij vanaf week 28 weer stil.... heel irritant voor mijn gevoel en t maakt me ook onzeker
Ook hier herkenning. Tussen week 20 en 24 is mijn buik 6 cm in omvang gegroeid! Ik merkte het ook heel erg aan mijn kleding. Vanaf week 24 tot nu (= 3 weken) bijna niets, slechts één cm ofzo. Ik wacht maar weer op de volgende groeispurt Maar geen zorgen; het kindje groeit echt wel door hoor. Groetjes shampoo
Ook ik heb soms idee dat hij niet groeit. Maar het gaat niet zozeer om het zicht qua groei. Ze meten bij de VK je baarmoeder toch op? Zolang die gewoon goed groeit, is het prima.
Niets aan de hand is heel normaal.. De ene buik groeit nou eenmaal anders dan de ander en ook elke zwangerschap is verschillend..
Kan het ook niet zijn dat je een andere kant uitgroeit? Bijvoorbeeld in de breedte, of naar achteren? Dat kan toch ook nog wel en dan zie je toch niets veranderen aan de buik.
Thanks dames voor de reacties, ik ben blij dat ik iig niet de enige ben . En idiootje, nee hij groeit echt niet.. niet in de rondte, breedte, etc...