hoi allemaal, Heel me zwangerschap heb ik al dat me huid strak staat en dat me navel steeds meer naar buiten komt, maar zins gister kan ik ineens me huid rond om me buik vast pakken en is me navel weer naar binnen. Dit klinkt echt heel gek maar het viel me ineens op. Iemand die dit herkent ?
Bij mij ligt ze soms zo anders dan ik t gevoel heb zowat weer plat te zijn qua buik haha en soms ligt haar rug helemaal tegen mn buik aan en voel ik me gigantisch Vandaag hier ook n dag dat ze wat meer naar achteren ligt, heb haar ook nog niet voelen bewegen daardoor denk ik.
Jaa misschien dat dat het is, dat die net anders ligt.. had gister avond ook een stroom schok in me buik en veel slijm ( sorry ! ) dus dan denk je wel wat is dit. Bewegen voel ik hem gelukkig wel! Al heb ik het wel het idee dat dat ook wat minder is. Voel je je dochter wel gewoon een paar keer per dag ?
Oh dat voelde vast even raar ja! Ik heb soms ook wel even veel slijm, gister maar even gevraagd of dat normaal is en hoort erbij zei de vk. Soms ineens een natte broek kan nog niks zijn, maar je denkt bij dit termijn wel sneller 'oh zou toch niet al beginnen'. De bevalling dan haha, althans dat denk ik dan. Nee vandaag in totaal nu 2x en ik zit gewoon rustig op de bank. Alleen heb ik al vanaf dat ik haar uberhaupt kan voelen.. rustig kindje denk ik.