Gisteravond koorts gekregen. Vanmiddag liep t op naar 39 graden. Online wordt je niet blij daar staat dat boven de 38,5 gevaarlijk kan zijn. Dat het niet langer dan 2-3 dagen mag duren. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Volgensmij is koorts inderdaad niet goed tijdens de zwangerschap, of er nu meteen accuut gevaar is weet ik niet. Neem in ieder geval 2 paracetamols om de koorts te laten zakken. En als je je niet goed erbij voelt je vk bellen .. ze kunnen je vast geruststellen en advies geven wat te doen. Beterschap!
Geen ervaring mee. Maar heb je je vk al gebeld? En anders kan je alrijd de dokterspost bellen en vragen wat je het beste kan doen.
Geen ervaring.maar de verloskundige inlichten of vragen aan haar stellen kan nooit kwaat.verder goed rusten en voldoende drinken. Beterschap.
Nou ik was vandaag toevallig in het ziekenhuis, daar zei ze dat het geen kwaad kan maar dat was het ook. Verder geen uitleg ofzo dus vond t niet geruststellend. Ik denk dat ik morgen weer bel mocht ik dan koorts hebben. Ik drink inderdaad goed en met paracetamol zakt de koorts wel. Zit nu op 37.6. Het is van een griepje want mijn partner heeft ook koorts en we zijn wat snotterig enzo.