Vandaag 9 dpo.. 5 dgn voor NOD, Omo wit, niks noppes nada behalve de controle streep... Het gekke is, ik lees vaak meiden die niet durven testen, omdat ze bang zijn voor een negatieve test.. Ik ben er zo aan gewend. Eerder werd ik er ook verdrietig van maar sinds zo'n 1,5 jaar voel ik eigelijk niets meer als ik een witte test zie.. Ik heb inmiddels al wel honderden testen versleten ben ik bang.. en zelden een 2e streepje. Tuurlijk vind ik het jammer, maar misschien is het ook wel zelfbescherming.. Ben ik de enige?? Het lijkt zo onnatuurlijk..
Neehoor, voor mij precies hetzelfde! Dat denk ik nou oké, wit hup de prullenbak in. Vraag me wel af hoe ik zal reageren als er ooit dus een tweede streep opstaat behalve alleen de controlestreep!
Snap je gevoel meid! Je bent al veel langer bezig als mij maar ik heb het ook. Wilde het toevallig net als antwoord geven in m'n eigen topic haha. Raar is dat gevoel he? In het begin had ik met klussen ook altijd zon fijn gevoel van "oh misschien is het NU wel raak". Gevoel is ook helemaal weg voortaan haha. Keep your head up, ooit komt jouw vet positieve test! Er is sowieso nog hoop want je bent nog vroeg. Ik duim voor je xx
Ik heb er na 4 jaar ook geen gevoel meer bij hoor.. What else is new denk ik dan en dan mieter ik hem lekker in de prullenbak!
Hier verschilt het wel per keer, omdat ik soms denk dat het weer eens raak is. Bij de miskramen heb ik zelden meer een gevoel omdat ik het van tevoren voel aankomen.
Heb er ook nooit last van.. stiekem weet ik vaak zelf wel al of t raak is of niet. Als jij je rr goed bij voelt gewoon lekker blijven testen zou ik zrggen
Bij mij is t ook wisselend. De ene keer ben ik toch ff van mn stuk, andere denk ik inderdaad tuurlijk Denk dat het inderdaad 'normaal' wordt...
Nou ik herken het wel hoor de eerste paar keer was ik wel verdrietig en nu reken je er een soort op dat het toch wit is, vind mn ongi altijd erger ofzo ik test ook al niet meer voor mn nod en stel het voor mezelf steeds langer uit
Ik had het ook. Natuurlijk vond ik het k*t maar dacht volgende keer beter. Tot er echt 2 streepjes stonden....
Ik testte eigenlijk alleen als ik het idee had dat het wel eens raak zou kunnen zijn. In principe nooit voor nod dus. Nu had ik een onregelmatige cyclus, dus ik wist ook nooit echt wanneer nod was. Maar als ik het idee had dat het wel erg lang duurde en ik bepaalde kwaaltjes dacht te ontdekken, dan testte ik pas. En dan was ik wel teleurgesteld als de test negatief was. Ik kan me voorstellen dat als je routinematig elke keer voor nod test, dat je er dan (zeker na een poos) toch minder gevoel bij hebt.
Ik haat broekloeren, door de clomid heb ik continue de zogenaamde symptomen dus ik heb ook al vele, heel veel, negatieve testen gehad en idd, het doet me ook niet veel meer. Soms baal ik even maar ik verwacht gewoon al dat ze wit blijven. Wel is het hier zover gekomen dat ik soms hoop op een indroogstreep; zodoende dat ik nog eens kan turen... Dom natuurlijk want dat is ijdele hoop Ik kan dus enkel zeggen dat ik het volledig herken!!
Ik had er ook geen gevoel meer bij en toen hij eergisteren ineens positief was heb ik 3 uur lang zitten shaken van ongeloof.
Gefeliciteerd Monika! Wat zul je raar opgekeken hebben Nou hier de hoop sowieso opgegeven, 11 dpo, en hij blijft omo wit. What's new... Toch wel "blij" om te lezen dat ik niet de enige ben.. voelde me er al een beetje vreemd over... Maar goed teleurstelling blijft altijd... Wetende dat ik dus blijkbaar wéér niet zwanger ben..
Wat herkenbaar, dat je soms hoopt op een indroogstreep want dan kun je nog eens turen, ook al weeeeeet je heus wel dat en een indroger is, je kan er zo leuk bij wegdromen, haha! Ik kan ook nooit wachten tot na nod. Echt niet. Heb al heel veel witte testen gezien, en heel veel indrogers, en ik vermoed dat ik of een streepjesplasser. Ben, of dat ik voorgeprogrammeerde streepjes op mijnnetvlies heb, want ik denk altijd wel iets te zien. Zucht. Soms word ik zo moe van mezelf....
Oh en ook het bewaren van de test en gedurende de dag hem er nog eens bijpakken om te kijken of hij wel echt negatief is... Ugh.
Ohja en nog eens en nog eens... en dan lijken of ik m op de foto krijg... Te erg.. en helemaal niet obsessief hoor pfffff. Het ergste is dat ik me steeds als mn ongi er is me voorneem om volgende keer écht pas na NOD te testen maar in die laatste week neemt een andere 'ik' het van mij over en die kan écht niet wachten
Hier ook herkenbaar.. Pas na een week lang positief testen kwam het besef pas dat het was gelukt. Hier al vier jaar een kinderwens.