Had een heel verhaal, maar dat was weg! Enne, je hebt wel gevoel voor stijl! Dat behang/verf idee is super! Misschien gewoon standaard witte gordijnen? Omdat het behang al een printje heeft! Dat wordt vast een leuk kamertje! En wat vind je van de Stuva kasten/combinatie i.p.v. Expedit?
Ah de verf van mijn voorbeeldkamertje is te donker voor ons kamertje. Op zoek dan maar naar een waardig alternatief.
Verf zou ik altijd een tint lichter nemen dan je op een staaltje ziet, op een muur komt dat altijd sterker naar voren (vind ik). Komt er ook lichtgrijs voor in het behang? Dan zou ik zilvergrijze gordijnen erbij nemen. Maar wel tot op de grond! Wij hebben bij onze dochter ook een ietwat hoogpolig vloerkleed liggen. In eerste instantie om de galm uit haar kamer te halen, maar het oogt wel heel gezellig, kwamen we achter.....
Oh serieus? Op het staaltje lijkt de tint lichter té licht namelijk. Er zou nog een tint tussenin moeten bestaan .
Zit geen zilver in. Is eerder metallic blauw. Zal eens wat foto's posten van behangstaal en verfstalen. Momentje...
Bekijk bijlage 365349 Even verschillende licht invallen proberen te fotograferen. Is met iPad gedaan dus beetje slechte foto's .
Leuke combi! Ik zou voor de muurverf de lichte tint roze nemen. Kan je voor de gordijnen niet een mintgroene tint kiezen? Ik zou voor taft gaan, dat is een wat glimmende stof, staat echt chic! En dan gordijnen tot op de grond! De meubeltjes die je hebt uitgekozen zijn echt leuk! Beddegoed zou ik sober houden, dus in de tinten oud roze en mint groen. Bij Ikea hebben ze leuke witte tafeltjes en stoeltjes. Weet de naam niet zo snel, maar ik heb ze hier thuis ook. Een beetje whitewas achtig geverfd. Daar zou ik er twee van nemen en tegen elkaar zetten. Als opbergmogelijkheid kan je ook kiezen voor een grote rieten mand. Als je een open kast neemt wordt het denk ik wat rommelig. Ik heb trouwens ook wel eens gezien dat iemand expeditkasten van Ikea had gebruikt en daar kussens opgelegd, zodat ze gelijk als bankje gebruikt konden worden. Stond ook erg leuk!
Het behang is blauw dus geen idee of mintgroen kan . Rieten mand is ook wel een goed idee ja. En die expedit met kussen op ook. Maar ik vrees dat onze klimapen daar ook wel constant een rommeltje van maken. Weet je dat ik dus totaal geen idee had dat ik de gordijnen beter tot op de grond kan laten komen . Zoals ik al zei, geen gevoel voor stijl...
Dacht dat het mintgroen was... Maar ik zou dan voor de gordijnen een tint blauw nemen van het behang. (volgens mij een beetje grijs blauw achtig)
De minnen bedjes kun je 3 keer uitschuiven, dan hoef je toch niet daarna weer een stapelbed? Ja of je moet het mooi vinden haha, dochter heeft de minnen in het wit, slaapt nu in de kleinste stand maar heb nog in de kast twee losse delen matras die elke keer aangevuld kan worden als ze uit het bedje groeit.
Ja dat vroeg ik me al af hoe dat werkte met de matras. Maar zijn dus losse delen... En hoe groot is haar beddengoed nu voor die kleinste stand? Nee hoeft niet maar dan hebben ze net iets meer ruimte als ze wat ouder zijn. Voor een zithoekje of bureautje ofzo.
Het moeilijke nu nog is een mooie betaalbare hanglamp te vinden. En gordijnen idem. De accessoires: allemaal in het zachtroze, wit en lichtblauw (zoals het behang) of kan ik nog andere tinten gebruiken? Moet ook niet te saai worden. En de deur, in welke kleur verven? Ja ik grijp elke mogelijkheid tot raad vragen met beide handen aan nu ....