Geen gevoel voor stijl

Discussie in 'De lounge' gestart door bereke, 6 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Haar dekbed en overtrek is gewoon ledikant formaat zeg maar...
    Hoeslaken moet ik straks even voor je kijken, ik heb toen meerdere pakken meegenomen bij Ikea die speciaal voor meegroeibedden zijn, zitten er dan twee in 1 pak, 1tje voor de kleinste stand en 1 voor de middelste, de grootste kan dan gewoon een normale maat hoeslaken om die je overal kan kopen.

Maar idd, met 2 bedden is het idd wel snel vol ja, dan is een stapelbed een uitvondst!

2. Zuidriem

Zuidriem Niet meer actief

De deur zou ik dezelfde kleur doen als het houtwerk van het raamkozijn. Crème of wit achtig is denk het mooiste.
    Ik zou de accesoires echt alleen maar in die 3 tinten doen, dat houdt het rustig.
    Ik weet niet of Kwantum ook in België is, maar die heeft ook mooie gordijnen, voor niet teveel geld. Net als Leen Bakker. Vaak ook nog gratis gemaakt.

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Houwerk zou ik ook wit of gebrokenwit doen. De gordijnen zou ik ook wit of creme doen. En juist geen kleur. Maar smaken verschillen. :)

4. bereke

bereke Niet meer actief

Bedankt voor de tips! Kan ik weer mee aan de slag :)!

5. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Als je voor pasteltinten gaat dan is het sowieso al zacht! Pastelpaars vind ik persoonlijk mooi! Of je gaat voor ton sur ton... Alles in 1 kleur, maar verschillende accenten van donker tot licht..

6. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Haha ik zag al dat je wat ideeën gepost had, zijn erg leuk! Ik heb zelf een knal roze muur in de kamer van dochterlief met een berenmuurschildering op de witte muur.. Verser grijs/wit/roze accenten!

7. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
  8. bereke

bereke Niet meer actief

Nogmaals bedankt voor de tips!

Alles heeft een week stil gelegen owv het overlijden van mijn moeder. Nu zit de verf er op en donderdag wordt het behangen.

Bedjes zijn gekocht en het kleine kastje ook. Wil het zo graag af hebben.

9. bereke

bereke Niet meer actief

Is kastje van op pagina 7 geworden en de minnen bedjes :).

Deel Deze Pagina