hallo ik ben ff de kluts kwijt, kan iemand mij helpen? zit met het volgende ik ben 23 juni ongesteld geworden, daarna 25 juli zat 32 dagen tussen daarvoor ook. dus heb wel een telling daarop laten doen, maar ook op 28 dagen omdat ik dat daarvoor weer had. met de telling van 32 dagen zou ik vandaag mijn ei hebben. en de telling van 28 dagen had ik mijn ei 8 aug. we hebben netjes om de dag geklust vanaf 1 aug. nu heb ik dinsdag wat bloed verloren, dagt ff dat ik ongi werd, later op de dag was het weg woensdag had ik bruin verlies ik vondt het raar, later op de dag was het weer weg, vandaag heb ik helder rood bloed wat ik alleen maar bij het afvegen heb, en niet in mijn inlegkruisje heb, wat zou dit kunnen zijn, ben ff helemaal de kluts kwijt, iemand dit ook gehad en toch zwanger was? graag jullie mening alvast bedankt
Misschien dat je het beste uit kunt gaan van je langere cyclus van 32 dagen. Dan zou het eventueel ovulatiebloeding kunnen zijn Ik was ook 25 juli ongi geworden, maar ik heb mijn eisprong op 5 augustus gehad
maar krijg je de bloeding dan voor je ei, tijdens je ei, of na je ei, want als het na ei is, kan het dus zijn dat ik 8 aug wel mijn ei heb gehad,
Hoi, De bloeding kan ook de innesteling zijn. Dit vind ik op internet: Een vaak voorkomende, onschuldige oorzaak van bloedverlies vroeg in de zwangerschap is de innesteling van de bevruchte eicel in de baarmoeder. De hoeveelheid bloed is meestal kleiner dan wat je zou verwachten bij een menstruatie, en duurt over het algemeen één tot drie dagen. Dus wie weet is het raak
Ik zat ook te denken aan een ovulatie bloeding. Die komt na de eisprong. Als het ei uit de follikel komt kan het zijn dat er wat boed mee komt. Dit wordt soms "opgenomen" in de eileiders en baarmoeder, maar het kan zich ook een "weg naar buiten banen". Je zal denk ik toch echt nog even geduld meten hebben.
ja ik weet dat ik gedult moet hebben, maar das best moeilijk maar weer is het bloeden gestopt, gisterenavond was het weer overgegaan op oudbloed, maar echt minimaal, alleen bij het afvegen. wat kun je gek worden van je eigen lichaam. ik wil weten of het temaken heeft met mijn ei, of dat mijn menstruatie nu gewoon heeeeel erg optijd komt, aaaaaaarrrrrrrrrrggggggggg
Je ei nestelt zich pas 5-7 dagen na de bevruchting in Dus het lijkt me denk ik onwaarschijnlijk. Maarja, er zijn uitzonderingen
babywish91, dus jij mag al snel testen, wat spannend, ben heel benieuwd. ik wacht denk ik, al ik het volhou, gewoon de 2 weken af, als er voor die tijd geen bloed doorbreekt, ik heb andaag nog geen druppeltje bloed gezien, dus das een goed teken, dus wie weet, heb gisteren voor de zekerheid nog ff geklust, maar denk dat mijn ei dan al geweest is
en nu snap ik er echt geen biet meer van, vanmorgen op mijn werk even naar de wc, weer (oud)bloed, is het nu wel of niet mijn menstruatie, gek wordt ik er van, maar als ik weer zo denk dat ik dinsdag dit ook had, en als het een ovulatiebloeding zou zijn geweest, ik zondag/maandag ofzo mijn ei heb gehad dit misschien een innestelingsbloeding zou zijn dat is dan 5 dagen erna(snappen jullie het allemaal nog een beetje hihi), lichamen gek wordt je ervan
Hoe lang ben je al gestopt met de pil? want ik had dit de eerste twee cyclussen ook nadat ik gestopt was met de pil... Ik denk dat het bij mij gewoon te maken had met het ontpillen, en het nog in de war zijn.
ik ben niet aan de pil, ik had een spiraal die heb ik er eind april begin mei laten verwijderen. ik heb nu trouwens, sinds vanmiddag geen (oud)bloed meer, af en toe wat steekjes onder in mijn buik
ja en nu snap ik het echt niet meer, ik had gisteren nog wat verlies van (oud)bloed, en na de middag niet meer, vanmorgen na dat ik heb gewerkt, had ik wat lichte ongi krampen en ik ga naar de wc en ja hoor zie ik weer bloed, de krampe zijn nu (een paar uur verder) weg en het bloed ook. is dit nu mijn ongi of niet. normaal als ik ong wordt dan heb ik een week van te voren al wat last van mijn rug en wat gevoelige borsten en hoofdpijn, en dat heb ik nu helemaal nog niet gehad, ik ben echt helemaal de draad kwijt, want waar moet ik nu van uit gaan, als het wel mijn ongi is, hoeveel dagen mijn cyclus duurt, jeetje lichaam ik wordt gek van je