Verlof!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door carry, 26 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Vanaf vandaag heb ik verlof. Op zich HEERLIJK!!! Maar ben ook benieuwd hoe het nu weer echt bevalt, want nu is het wachten. Op zich genoeg te doen, maar met het werk gaat de tijd denk ik wel sneller.
    Wel beter, want ik loop al vanaf voor de kerst vakantie voor de helft in de ziektewet ivm met mijn bekken en aangezien ik in de kinderopvang werk was het niet meer altijd even handig, want helemaal niet meer tillen gaat toch niet, want je hebt toch met kleine en vaak afhankelijke kindjes te maken die allemaal net zoveel aandacht willen!
    Ik ben door de verhuizing niet meer begonnen aan een zwangerschapscursus als gym, zwemmen of yoga oid en nu denk ik; hoe kom ik mijn 6 weken in ieder geval nog door. Ik ken nog niemand in de buurt waar ik nu woon en door de schooltijden van mijn zoon rijd ik ook niet zo meer even naar de stad waar we vandaan kwamen en alle vrienden en vriendinnen wonen en onze familie.
    Iemand nog leuke ideeen, plannen voor zijn eigen verlof of iemand in de buurt van Noordbroek ;) laat het me maar weten!!

    Liefs Carry
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Geniet maar lekker van je verlof hoor!
     
  3. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Geniet lekker van je verlof meid!
    Liefs, misspuma
     
  4. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Zeker, genioet er lekker van, word zo druk zat......
     
  5. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Geniet van je verlof, en de tijd krijg je vast wel om, misschien nog tijd te kort ;)

    Liefs Angela.
     
  6. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    lekker, geniet ervan! Ik heb dinsdag m'n laatste dag ;)
     
  7. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    geniet ervan
     
  8. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    @ maryloes:
    Ja we schelen maar weinig in bevallingsdatum, hoe gaat het verder met jou en je zwangerschap???

    Liefs Carry
     
  9. toi

    toi Actief lid

    12 okt 2005
    196
    0
    0
    Carry geniet van je zwangerschapsverlof en gewoon gaan buurten in je nieuwe buurt.

    Groetjes toi
     
  10. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Het scheelt inderdaad niet veel! Het gaat verder prima, al wegen de laatste loodjes zwaar. Mijn buik begint nu echt in de weg te zitten, maar met dinsdag mijn laatste dag hou ik het nog wel vol!

    Kijk erg naar m'n verlof uit, lekker uitrusten en nog wat laatste dingetjes doen zoals alle kleertjes wassen en de laatste spulletjes aanschaffen. Kan me voorstellen dat je niet zo goed weet hoe die 6 weken door te komen, maar volgens mij vliegt het ook voorbij! Gaat het bij jou ook allemaal goed?
     
  11. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hai....lekkerrrr verlof!
    ja wat deed ik die laatste weken...de laatste klusjes in het huis dat nog op mijn lijst stond afwerken...wat winkelen...adressen voor de geboortekaartjes in orde maken... boekjes lezen waar ik anders niet zo vaak aan toe kwam, tas inpakken, hier en daar wat poetsen nog, en verder lekker luieren.....
    tijd vloog om!

    groetjes suus
     
  12. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Moet idd nog een tas klaar maken voor als het zover is en ik wel naar t ziekenhuis zou moeten. Kleertjes wassen zit ik telkens al over te twijfelen, maar denk dat als er 3 weken of 4 weken om zijn, dat ik het al opnieuw wil wassen, dus dat schuif ik nog even voor me uit. Mss over een weekje of 2.
    Zat al te denken om mss in de ochtend te gaan zwemmen als mijn zoontje op school zit, dat is dan ook nog wel lekker.
    Helaas begint mijn 1e dagje verlof minder, want gisteravond is mijn zoontje ziek geworden en kom nu net terug van de huisarts die concludeerde dat hij een longontsteking heeft :(
    En als het maandag niet beter is we toch maar door moeten naar de kinderarts, dus toch eerst weer zorgen!!! (dit is de 2e longontsteking deze maand alleen al)
    Is zooooo zielig, hij is 5 en zei vannacht tegen me: Mama ik wil gewoon adem!! Wat gaat dat door hart en ziel zeg!!! Verschrikkelijk.

    Liefs Carry
     
  13. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Na mijn zoon ziek te hebben gehad, werd ik zelf ook ziek! Wat een begin van je verlof! Ik had zelf buikgriep en wat is dat naar als je zooooo vaak naar de wc moet, en wat een ellendig gevoel als je maag zich draait, terwijl je buik al zoooo dik is. Gelukkig gaat het beter nu, maar mijn buik is supergevoelig nu. Zaterdag nog de hele dag krampen gehad waardoor ik bijna bang was dat er wat aan zat te komen ipv nasleep van buikgriep. Maar het gekke was dat zondag avond is mijn buik opeens veeeeel lager dan die was, zouden die krampen dan mss indalingsweeen zijn geweest :(: Iemand die dit herkent :(:

    liefs Carry
     

Deel Deze Pagina