geen gevoelige borsten meer

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door cvanheusden, 21 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvanheusden

21 okt 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum.
    Ik ben moeder van drie zoontjes en na 2 miskramen nu weer zwanger.
    Vandaag precies 5 weken. De afgelopen dagen had ik last van gespannen borsten en gevoelige tepels, gisteren ook nog. Vandaag echter niets aan de hand, ik voel niets meer aan mijn borsten. Is dit altijd een teken van een naderende miskraam (weer!) of kan ik nog hoop houden?

Groeten,
    Chantal

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

je kunt nog hoop houden. Symptomen komen en gaan in de zwangerschap en voorspellen niet betrouwbaar of het wel of niet goed blijft gaan. Ik snap dat het extra spannend voor je is. Maar je zult geduld moeten hebben nu. Je kunt wel vragen om een vroege echo als je wilt, ivm je eerdere miskramen.

Mirjam

3. cvanheusden

21 okt 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Mirjam,

Oh, wat een fijn antwoord! Het is trouwens, in mindere mate, terug. Ik heb nu maar bedacht er niet meer zo op te letten. Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n paniekmiep, maar nu lijkt het er wel op met deze ervaringen. Ik heb idd een vroege echo, maar pas met 7 weken. Dat duurt voor mij nog zo lang. Met zijn oudste zoon had ik een echo met 6 weken en 3 dagen en een duidelijk hartje. Wanneer kun je dat op z'n vroegst zien met een inwendige echo? Dan kan ik wellicht de afspraak vervroegen.

Groeten,
    Chantal

Deel Deze Pagina