Hallo dames, Morgen ben ik 5 weken zwanger en heb eigenlijk maar heel weinig symptomen. Tot nu toe dan!! Het enige vreemde wat me echt opvalt is dat ik om de 2 uur ofzo een heel vreemd leeg gevoel heb in mn maag. Niet echt honger, maar een leeg gevoel. Ik eet dan toch maar iets om dat gevoel weg te krijgen. Fruit of sultana ofzo. Bekend verschijnsel bij andere pril zwangere dames??
ik was begin vorige week ook 5 weken zwanger en had ook nog niet echt veel symptomen enkel meer honger.. maar morgen ben ik 6 weken en sinds 2 dagen voel ik me zo slecht.. misselijk moe men borsten doen verschrikkelijk veel pijn :s dus wss eind week 5 ga je ook al meer voelen hoor, het is bij iedereen wel verschillend maar je merkt het dat het altijds iets slechter gaat.. vooral met werken heb ik problemen in de namiddag wil ik niet liever dan in men bedje gaan slapen dan ben ik zo blij dat ik thuis ben om half 5 dat ik wat kan gaan rusten en ja koken gaat nu ook niet zo vlot meer wordt misselijk van de geur maar tis allemaal voor het goede doel e succes verder in je zwangerschap! grtjs kelly
Mmmm klinkt hoopvol haha! Het is inderdaad voor het goede doel. Het klinkt misschien stom maar zou opzich wel meer willen voelen!! Dat je weet dat er echt iets gebeurd ofzo. Word soms beetje onzeker omdat ik niks voel. Maar als ik het goed begrijp moet ik er nog maar even van genieten
Ik ben tijdens mijn zwangerschap nauwelijks misselijk geweest, pas later voelde ik wat, het groeien van mijn baarmoeder. Maar toen was ik al heel wat weken verder!
ja, dat had ik ook!! heel stom, had ik net gegeten, kreeg ik weer zo'n leeg gevoel haha. net of ik niks gegeten had! denk dat je lichaam gewoon veel nodig heeft omdat t veel energie verbruikt voor je kindje!!
Ja heel vreemd! Heb het precies zoals jij omschrijft. Loop heel de dag met appels en tussendoortjes rond haha! Maar ik denk dat het idd veel energie kost en daardoor komt.
Klinkt ook voor mij zeer herkenbaar. Heb het nu nog, maar minder. Ik zou een hele dag door kunnen eten. En als ik echt honger heb kan ik het niet uitstellen om te eten of ik word echt misselijk! Moet echt allerlei snacks in mijn handtas mee rondzeulen Heb voor de rest trouwens geen last van misselijkheid. Voel me best nog altijd heel goed.
ik ben gisteren als een blok in slaap gevallen om 9 u en geslapen tot nu 7u is ook niet van men gewoonte het vraagt idd veel energie maar je kan niks anders dan er aan toe geven want wakker blijven dat gaat niet hehe ben benieuwd dat je bij 6 weken dit ook allemaal voelt, laat maar iets weten hier
Leuk dat ik niet alleen ben. De laatste dagen val ik in de zetel in slaap tegen 20u, tegen 23u maakt mijn vriend me dan wakker en dag ga ik verder slapen in bedje tot 6.30. Dat zijn 10 uren slaap. En dan ben ik 's avonds wéér moe!
ik krijg in de namiddag ook men klopje dan ben ik ook zeer moe.. maar dan heb ik de kans niet om even te rusten
yep ik ook!!! En ook met het honger gevoel word er niet goed van, terwijl ik eigenlijk geen eetlust heb maar wel honger,,, vreemd maar goed zal wel erbij horen. Ik merk nu ook al dat ik me anders ga voelen, beetje slechter al als vorige week...
Heel vreemd maar dit heb ik nu dus al 3 dagen niet meer. Dat rare lege gevoel is spontaan weg! Nu voel ik dus echt niks meer..... Niet misselijk niks.... Wat duren de dagen lang.... Zucht.....