ontlasting vraag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joyce26, 19 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoihoi,
    ik heb een vraag ik lees bij vele dat ze moeite hebben met hun ontlasting ik heb daar totaal geen last van ik ga minstens 3x per dag maar nou moest ik net naar het toilet en nu is me ontlasting wittig van kleur ( ja klinkt ranzig :oops: ) weet iemand wat dit inhoud ?
    thanks alvast joyce
     
  2. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Poedersuiker gehad? Nee, flauw, geen idee.

    ik heb ook nauwelijks last van mn poepie. Hoef alleen nog maar 2x ipv 3 of 4x per dag.

    sterkte met de laatste loodjes!
     
  3. bloempje82

    bloempje82 Actief lid

    12 jan 2007
    323
    0
    0
    ik geloof dat ze dat '' stopverfontlasting'' noemen, volgens mij zit er dan vet in je ontlasting.... Hoe het komt weet ik ook niet....
     
  4. Tinus

    Tinus Actief lid

    18 jun 2007
    417
    0
    0
    Zuid-Holland
    Is je urine ook anders van kleur, wat donkerder (beetje meer neigend naar bruin/geel) en een beetje schuimig? Zou kunnen dat je dan een galprobleem hebt. Gal zorgt ervoor dat je ontlasting bruin kleurt. Vaak is de ontlasting dan ook vrij vettig (glibberig zeg maar), omdat gal ook vet afbreekt, dit werkt dan ook niet meer goed.
     
  5. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoihoi nee me urine is nog gewoon licht van kleur en vanmorgen was me ontlasting ook weer gewoon normaal dus wat het nou geweest is kheb echt geen idee volgende week maar even aan de gyn vragen.
    groetjes en bedankt joyce
     

Deel Deze Pagina