Onze 20 weken echo was grotendeels goed. Alleen wilde de beeb niet meewerken waardoor het aangezicht niet te zien was. Waar kijken ze eigenlijk naar bij het aangezicht. Ze heeft wel kunnen zien dat er huid zit onder de neus dus geen hazelip ofzo. Het gaat echt om het kinnetje wat nu echt op de borst lag.
krijg je edaar geen extra echo voor dan? want als ze het en niet goed op hebben kunnen ze het niet goed beoordelen. ook de lip niet helaas
Als ze niet gezien hadden wat gezien moet worden dan hadden ze t vast gezegd, dus ben t niet helemaal met Amfy eens.. Ik kan je verder helaas niet helpen, maar zou me er niet druk om maken
Ja donderdag gaan we weer. Ze kon het kinnetje niet goed zien. Ik vraag me nu af wat er aan het kinnetje (onderkaak) te zien moet zijn. Stom dat je dat nu pas jezelf afvraagt denk ik dan. Bij de andere kinderen hebben we wel idd de hersenen en hartje en lip bekeken. Maar ook het klompvoetje controle had ik niet eerder bewust meegemaakt. Ik zal het donderdag eens vragen.