Anderhyalve week geleden op zondag iets bloedverlies na een vrijpartij, verloskundige gebeld zij zei dat het een adertje was. oke prima, gelukkig verder niets aan hand wel wat bruinig verlies maar dat hoorde erbij zei ze... afgelopen zondag nog steeds bruine afscheiding maar ook middags weer iets bloedverlies en een hevige kramp in mijn buik, nu voelde het goed mis, ook weer gestopt, het bruine verlies werd minder... en ja hoor maandag middag bij het afvegen na het plassen ook bruine afscheiding maar ook weer bloed, niet veel maar wel bloed! maar dit stopte niet meer, het is niet veel en zonder stolsels maar het is wel degelijk vers, de verloskundige maar gebeld en ze zei dat ik de afspraak voor de echo maar moet vervroegen. ik had het echo centrum gebled en woensdag om 9.45 kan ik terecht (vandaag dus) nu erg in spanning, tot vanmorgen had ik er een goed gevoel over heel vreemd maar ik had niet het idee dat het fout zou zitten en dat we ons kleine mensje zouden gaan verliezen, maar vanmorgen wat meer ongesteldheids gevoel dus nu is het ongekeerd het is mis.....! nu maar even afwachten tot de echo van 9.45 wat erg lang lijkt te duren tot het zo ver is..... Is er iemand met zo'n verhaal waarbij het goed is afgelopen?
Als het niet veel is en zonder stolsels, heb je echt nog een goede kans dat het gewoon in orde is. Hoe dan ook snap ik je stress bijzonder goed. Ik wens je veel sterkte vandaag!
Ik wil je veel sterkte wensen met de echo! Hopelijk krijg je snel (positieve) duidelijkheid. Het is niet vreemd dat je ook met en negatieve uitslag rekening houdt. Nogmaals sterkte.
Meis ik wil je ook veel sterkte toewensen, hou je ons op de hoogte, duim heel hard voor je dat alles goed zit knuff
ik heb er geen ervaring mee dus kan je geen antwoord geven.. maar ik wil je wel veel sterkte wensen.. ..ik hoop echt dat er niks is... x evi
Ik heb bij mijn 4e kindje in het begin van de zwangerschap bloedverlies gehad, zo rond de 8/9 weken, een aantal dagen achter elkaar. Ik moest 2 dagen na dat 1e bloedverlies voor controle en was ervan overtuigd dat het helemaal fout was en had daar ook al bijna vrede mee..... Tot ik voor de controle kwam en gewoon een spartelende baby op het scherm zag! Niks aan de hand dus! Er was ook te zien waar dat bloed vandaan kwam, mijn placenta was in ontwikkeling en was zich aan het nestelen en zat vrij laag bij de baarmoedermond, daar kwam het bloed door. Na een tijdje is door groei de baarmoeder omhoog gegroeid en nergens geen last meer van gehad. Succes. Gr. Cellie.
Ik heb ook bloedverlies gehad rond de 9e week, ben toen in het ziekenhuis geweest voor een echo maar alles wat goed met de kleine.. Succes met ik duim voor je..!
Hoi meissie, ik ben heel hard aan het duimen voor je dat je een goede uitslag hebt gehad. Heel veel sterkte, xxx
@Joytje, Bloedverlies hoeft niet altijd iets ergs te zijn hoor. Kan ook een adertje zijn die gesprongen is en dat heelt dan weer. Heel veel sterkte voor de echo.
heej joytje... ik vroeg me af wat er uit de echo is gekomen? omdat je niet meer online bent geweest... ik hoop dat alles goed met je is liefs evi