huh .. bijna 2maanden geen ongi?

Discussion in 'Zwanger worden' started by brunette85, Sep 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brunette85

brunette85 Bekend lid

Dec 29, 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    hallo dames..
    het is alweer een poosje geleden dat ik de site heb bezocht, maar heb jullie advies nodig..

ik had 10augustus ongesteld moeten worden (hiervoor 1x sex gehad met condoom) geen bloeding gezien. 2weken na nod een test gedaan -> negatief.
    nu dacht ik te wachten op de volgende .. ik verwacht dus 10sept.
    maar heb nu last van een zeurend gevoel in mijn onderbuik/blaas. steeds last van een vol gevoel in mijn blaas. bollere onderbuik, mijn urine is helder met witte vlokjes ofzo. veel witte/waterige afscheiding.
    wat denken jullie zou ik toch zwanger kunnen zijn?

ik heb geen last van zere borsten e.d. wat normaal gesproken de meest voorkomende 'klacht' is.

ik hoop dat jullie je gedachten met mij willen delen. want ik ben de draad kwijt. heb nog nooit een menstruatieperiode overgeslagen.

liefs.. brunetje

2. Pleak

Pleak Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,620
    218
    63
    zuid-holland
    wat voor cyclus heb je normaal? regelmatig of niet?
    Ik sla ook wel eens over en dan is mijn hele lichaam aan het rommelen, dan dus ook negatieve testen. Maar ik weet van mijn lichaam dat dat vaker gebeurd.
    Je zegt dat je nooit eerder een cyclus hebt overgeslagen dan zou ik vragen of je bloed mag prikken bij de huisarts, die kan meer duidelijkheid geven.

3. brunette85

brunette85 Bekend lid

Dec 29, 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    hoi bedankt voor je reactie.
    nee ben wel gewoon regelmatig. ongeveer 30-31dagen. meestal de 10e vd maand.
    het lijkt soms alsof ik in mijn broek plas.. het 'water' komt er soms uitlopen (sorry) ben maar inlegkruisjes gaan dragen.?
    lfs

4. Pleak

Pleak Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,620
    218
    63
    zuid-holland
    Heb je na die ene test geen test meer gedaan?
    vlokjes in je urine hoeft niet zoveel te zeggen want dat kan ook door je afscheiding komen.
    Over je hoeveelheid afscheiding, dat weet ik ook niet.
    Anders toch even huisarts bellen? Die kan meer duidelijkheid geven.
    Vervelend in elk geval dat je nu zo in onzekerheid zit hoor! De hele tijd zo af moeten wachten, poeh dan gaat de tijd zo langzaam, je gaat je hele lichaam onder de loep leggen en voelt steeds meer.
    Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid, of door een test, huisarts of ongesteldheid

5. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    water, kan ook betekenen dat je nu juist in je vruchtbare periode zit. Kijk eens of je draden kunt trekken tussen je beide vingers van je vloed. Als dat kan, heb je nu een eisprong en kun je over 2 weken ongesteld worden.
    En een testje wil ook wel eens duidelijkheid geven. Of heb je die al gedaan?

6. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

Apr 24, 2012
    1,229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Vreselijk he die lichamen van ons? Pfff.. Maar lees ik goed dat je 1 keer sex gehad hebt en met condoom? Dan zou er toch niks aan de hand moeten zijn? Of begrijp ik het niet goed..

7. brunette85

brunette85 Bekend lid

Dec 29, 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    bedankt voor de reacties..

ik dacht ik wacht de 10e af van deze maand (dus 8weken verder) niks..
    alleen zeurende onderbuik, vol gevoel, opgezette buik, rommelende darmen.. heet gezicht, verder het vaak koud hebben, moe.
    prikogen, vieze smaak in mijn mond, dorst en hele!! droge lippen..
    soms komt het eten omhoog. puistjes en hoofdpijn..pff
    Nog steeds geen pijnlijke borsten ofzo.. alleen spierpijn gevoel.
    gisteren en vanmorgen nogmaals getest -> negatief..?

het is meer waterig/doorzichtig.. zonder draden trekken.

ik heb idd een condoom gebruikt, dus het is bijna onmogelijk. maar mijn lichaam voelt anders.. vooral mijn buik. ik word gewoon dikker.. of het is dat ik alles door elkaar eet wat los en vast zit haha..
    mijn buik zit in de weg/in elkaar gedrukt als ik op de bank hang. (ben normaal heel slank)

morgen ga ik toch maar een afspraak maken met de HA. want dit is toch raar. bedankt voor het meedenken. liefsxx

8. Anzza

Anzza Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    2,345
    0
    36
    drenthe
    Vreemd, laat je het ff weten? Succes!

9. brunette85

brunette85 Bekend lid

Dec 29, 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    zal ik zeker ff doen!:(

10. just little me

Apr 11, 2011
    64
    0
    0
    ik werk als begeleidier in een verstandelijk beper
    Lelystad
    Hee meid!

Wat bijzonder. ik had 8 aug ongesteld moeten worden.
    Heb ook last van een opgeblazen gevoel buikpijn, rommelende buik/darmen.
    Veel plassen vaak moe en ook last van een soort spierpijn in mijn borsten.

Wat appart he!

Ben maandag naar mijn huisarts geweest, en die heeft me geadviseerd om mijn urine in te leveren in het ziekenhuis voor een zwangerschapstest. heb van hem een formulier mee gekregen en ik kan morgen middag laat bellen voor de uitslag.
    Spanend en hopen natuurlijk op een positieve test!!

Heel veel succes Brunette 85.
    Hoop dat je snel wat duidelijk krijgt.

Liefs Just little me

11. Siri

Siri Fanatiek lid

Mar 16, 2010
    1,600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    #11 Siri, Sep 12, 2012
    Last edited: Sep 12, 2012
    Ik verwachte 3 septmijn menstruatie, maar in plaats daarvan had ik op 7 sept een eisprong.... Ben normaal ook regelmatig. Mijn lichaam is ook helemaal van de kaart, misselijk, zere borsten, moe.... En niet zwanger. Ik verwacht vokgende week ongesteld te worden en hoop dat mijn klachten dan verdwijnen

Vruchtbaar slijm hoeft niet altijd rekbaar te zijn.... Kan soms waterig zijn...

12. brunette85

brunette85 Bekend lid

Dec 29, 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    Ohw Haha zowat hetzelfde.. maar had je ook al zelf een test gedaan die negatief uitviel.. ik kan maandag pas komen helaas.. ik heb echt een bik dat ontploft als ik hen gegeten Pff
    ben benieuwd naar je uitslag.. hopen op goed bericht!!xx

Share This Page