Geen goed gevoel & bruinverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door Pip84, 22 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pip84

Pip84 Actief lid

18 mrt 2013
    448
    2
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje Rozanna, wat vervelend dat het bij jou nu ook is misgegaan! En voor de derde keer zie ik, wat verdrietig. Hoe gaat het met je, heb je ook zoveel buikpijn?
    Blijf hoop houden meis en vechten, het komt echt een keer goed!!
    Bij mij is het in november 16 wsl ook misgegaan, was toen voor werk in het buitenland dus heb geen test gedaan.
    Jij hebt ook een kindje uit 2014 zie ik in je onderschrift? Wat toevallig, onze zoon komt uit januari 2014. Jij ook heel veel sterkte!x

2. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Inderdaad ook flinke buikpijn... vanmorgen viel het nog mee (vergelijkbaar met menstruatiekramp) en tussen de middag werden het een soort van weeën, dus toen is ml thuisgekomen en kon ik op bed met een kruik. Niet heel veel bloedverlies, dus ik ben benieuwd hoe het verder zal gaan.
    Is inderdaad de 3e miskraam, ben ergens ook wel opgelucht dat het niet weer zo laat in het eerste trimester misgaat, dat vind ik echt nog veel moeilijker, aangezien we op die momenten al een hartje hadden gezien...
    Maar 't is hoe dan ook weer erg verdrietig....
    Had jij ook al de VK op de hoogte gebracht van je zwangerschap?
    Ik heb binnenkort nog een echo om te kijken of alles goed schoon is.
    Tsjonge, ook een peuter uit 2014... 't is allemaal wel heel toevallig he??

3. Pip84

Pip84 Actief lid

18 mrt 2013
    448
    2
    18
    NULL
    NULL
    Rosanna ik stuur je even een pb :)

4. Pip84

Pip84 Actief lid

18 mrt 2013
    448
    2
    18
    NULL
    NULL
    Dank je wel, lees nu je bericht pas, ben niet heel scherp vandaag. Jij alle geluk en ik lees mee hoe je echo straks is gegaan :)

Deel Deze Pagina