Onze ouders stonden en staan altijd voor ons klaar. Sinds we een kleintje hebben komt dit duidelijk tot uiting. Ze passen beide 1 x per week op, we kunnen blijven eten, we kunnen bellen met vragen. Als we af en toe 's avonds iets hebben staan ze er. Heerlijk dus. Nu willen we ze daar graag voor bedanken en hebben geen idee hoe . Hebben mensen hier goede ideeen voor een leuk kado?
Wat wil je uitgeven? Wij hebben enkele jaren geleden een weekendje centerparcs geboekt met de hele familie om mijn ouders te bedanken. Ze vonden het geweldig en sindsdien is het ook een jaarlijkse traditie. Als het wat minder mag, kan je ook bv een kalender voor 2014 laten maken met foto's van jullie? Of een etentje voor hen betalen?
Net deze ochtend een fotoshoot laten doen met items van mijn kindertijd. Bijvoorbeeld hem neergezet in een rieten stoeltje waar ik vroeger altijd sesamstraat in zat te kijken. Uitvergroten, mooie lijst erom heen, dat wordt ons "speciale" bedank cadeau met Sinterklaas.
Wij willen elk jaar een weekendje weg op onze kosten met zn allen. Hebben ze meteen een heel weekendmet hun kleinkind
wij geven ook altijd 1 keer per jaars iets "groots" zoals een hotelovernachting, etentje of kaartjes voor theater ofzo. zijn ze altijd erg blij mee.
Onze ouders en schoonouders passen hier ook regelmatig een avondje of dagje op. Ze willen hier niks voor hebben, ook geen kado, maar ik vind dat ze niks te willen hebben . Als we namelijk een andere oppas zouden hebben, betaal je er ook voor. Nu heb ik van een ander het idee gekregen om bijvoorbeeld een "kerstpakket" te maken en te geven. Bijvoorbeeld een mand gevuld met lekkers, een tijdschrift of tijdschriftenbon, bioscoopbon etc. Leef je uit zou ik zeggen! Succes!
Leest aandachtig mee... Maaaaar vraagje even over samen weekendje weg.. Hoe zouden jullie dat dan doen? 2 weekendjes weg? Aangezien je beide kanten iets wilt geven.. en mijn ouders en schoonouders niet zo goed met elkaar kunnen dat ik een weekend met beide samen zou willen doormaken! Of doen jullie dat wel? (voor degene die weekendjes weg hebben gegeven..)