geen goed gevoel over logeren

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door fightforlove, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

misa Niet meer actief

He bah, wat vervelend dat je schoonvader zo blijft doen. Hij heeft het werkelijk niet begrepen! Jullie zijn de baas, jullie kindje is duidelijk in wat hij wil en nog luistert hij niet. Ik zou er ook klaar mee zijn. Jammer dan voor schoonpa.

Succes met deze lastige situatie. jammer genoeg zijn er vaak geen echte oplossingen. Maar het werkt het beste voor jou en je kindjes dat je je gevoel volgt (en dat van je kids).

2. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    amen!!

3. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Ik zeg: niet meer laten logeren, allebei niet. Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten met mijn eigen ouders. Mijn kinderen gaan daar nooit alleen naar toe, ook niet voor een paar uurtjes. Natuurlijk waren mijn ouders boos en beledigd. Jammer dan, het zijn mijn kinderen. Het is mijn plicht om ze te beschermen. En daarvoor moet ik naar mijn gevoel luisteren

Sterkte, en laat inderdaad je man eens het woord doen!

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Goed dat je besloten hebt het door te zetten, als iets niet goed voelt is lijkt me dat belangrijk om daar naar te luisteren.

Ik moet zeggen dat ik ook een naar gevoel kreeg bij het lezen van je eerste berichtje. Al gebeurt er verder niets, steeds tegen je wil worden vast gehouden kan ook nooit goed zijn voor een kind.

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Logeren omdat het voor de opa en oma zo leuk is, zou ik nooit doen! Ik ben weleens met mn dochter bij mn ouders wezen logeren, eerst omdat mn moeder geopereerd was en ze de hulp nodig had, dus toen deed ik alles zelf voor de kleine natuurlijk. Daarna een keer omdat ik tot 24.00 moest werken en de kleine dus daar sliep. Ik vind het nergens voor nodig dat mn dochter uit logeren gaat als het niet 100% nodig is, dus toen ben ik na het werk ook blijven slapen. Ook omdat mn dochter vaak nog een paar x per nacht wakker is. Wat ik toen wel fijn vond, is dat mn ouders de ochtendvoeding gedaan hebben en ik lekker ben blijven liggen tot 8.30. Wat een luxe ipv 6u wat het meestal is hier.

Deel Deze Pagina