Snap er niks meer van..HELP!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Heidy, 16 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heidy

Heidy Lid

15 jul 2006
    85
    0
    0
    Hallo Allemaal

Ik zit met een probleemje en hoop dat iemand dit herkent of ook gehad heeft.
    Vandaag is mijn NOD..vanmorgen om 08.00 heb ik een test van de Kruidvat gedaan en er verscheen een blauw 2e streepje! Positief! Tenminste dat dacht ik want een uur later ging ik naar de wc en bij het afvegen bloed! Daarna heb ik nog een test gedaan weer van het Kruidvat en weer een 2e blauwe streepje!
    Hoe kan dat nou?? Ik ben nu ongi geworden en heb wel 2 positieve testen!

3 uur geleden was ik heel blij maar nu toch echt niet meer...baal echt!

Groetjes Heidy

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik heb het ook gehad deze maand en natasja ook. KAn dus een vroege miskraam zijn....

3. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Hai Heidy,

Ik snap je verbazing...ik heb het ook een keer gehad en het kan twee dingen betekenen...
    Je bent zwanger maar sommige vrouwen verliezen dan nog weleens rond een nod nog wat bloed..of je was zwanger en hebt een erg vroege miskraam weet ook niet of dat al een miskraam heet maar dat het dan toch niet goed gaat!

Ik kreeg het advies die dag beetje rustig aan te doen en af te wachten!

Heel veel succes meid ik duim voor je!!

liefs nina

4. Heidy

Heidy Lid

15 jul 2006
    85
    0
    0
    Hallo meiden

Bedankt voor het snelle antwoorden.
    Ik kan helaas alleen maar afwachten,maar ga er vanuit dat het dan mis gegaan is...had echt wel het vermoeden dat ik zwanger was want had alle kwalen die ik anders nooit heb..gelukkig heb ik niet in al mijn enthousiasme aan iemand vertelt dat ik zwanger ben/was.

Groetjes Heidy

5. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi heidy

Ga ik voor je duimen dat je gewoon 1 van de vrouwen bent die nog ongesteld wordt.
    Heb wel gehoord dat de ongesteldheid dan minder zou zijn dan normaal........

Maar je kunt waarschijnlijk niet meer doen dan nog ff afwachten en anders vragen voor een inwendige echo, want daar zouden ze dan in je baarmoeder een puntje moeten kunnen zien van het kindje ofzo........

sterkte met afwachten

Twinny

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi Heidy
    Helaas ik had het afgelopen maand ook. zaterdag positief.. maar buikpijn en zondag weer posi en 2 uurtjes na die test bloed.
    Maar goed je moet even kijken hoe dit gaat lopen. Bij mij werd het een echte ongesteldheid. maar misschien heb jij gewoon een bloeding.

succes!

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoe zit het nu met de 2 posi romed testen en 1 nega kruitvat?
    wanneer deed je die dan?

las ik in het Juli topic..

8. MaryJohn

MaryJohn Lid

13 jul 2006
    44
    0
    0
    Huisvrouw
    Nieuwegein
    Jeetje, niet leuk.
    Ik zou eerst even afwachten, en dan verder kijken.
    Maar volgens mij bestaat er toch ook zoiets als innestelingsbloedverlies. Misschien dat iemand anders dat weet????

9. Heidy

Heidy Lid

15 jul 2006
    85
    0
    0
    Die twee romed testen deed ik begin van de week omdat ik te nieuwschierig was..positief dus,later las ik dat ze niet te vertrouwen waren dus heb een kruidvat test gekocht en die deed ik woensdag,die was negatief.
    Zaterdag(gister) kruidvat positief.
    Vanmorgen weer kruidvat posiitef.

Groetjes Heidy

10. winnie89

winnie89 Actief lid

19 mei 2006
    107
    0
    0
    Hoi
    Ik ben sinds begin april gestopt mooie cyclus gehad gelijk 28-27-27 nu zou mijn nod 20-7 zijn maar nu kreeg ik afgelopen donderdag 13-7 al licht bloed verlies na cyclus van 21 dagen heb een aantal dagen licht bloedverlies gehad tijdens het plassen, maar afgelopen zaterdag was het wel iets meer, maar wel minder als mijn normale ONGI. evt innestel dag was dins/woensdag 11/12 juli? (HA gebeld en die zei dat het evt een doorbraakbloeding zou kunnen zijn,Wat is dat precies?
    moet wachten of mijn gewone ONGI vd wk als nog komt, anders moet ik ff bij hem langs komen)
    Moet ik dit nu zien als mijn gewone ONGI? en dan mijn gemiddelde aanhouden van 27 dagen ivm het uitrekenen van mijn eisprong e.d

Gr winnie89

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik denk dat dit ook de reden is waarom wordt afgeraden om vroeg te testen. Omdat je jezelf teleurstellingen kunt besparen.

Als ik jou was zou ik een paar dagen de bloeding afwachten, wordt het een echte menstruatie dan is het helaas, maar misschien is het een erg korte bloeding, en test dan over een paar dagen weer.

Sterkte!
    Groetjes Daphne

12. winnie89

winnie89 Actief lid

19 mei 2006
    107
    0
    0
    hoi daphne, Ik weet niet of dit bericht voor mij is, maar het was/is sinds vandaag alweer zo goed als weg, maar ben sinds donderdag wel misselijk en veel buikpijn, met steken in me zij en harde buik en af en toe hoofdpijn (migraine met vd lichtaanvalletjes) had ik tijdens mijn pilgebruik ook maar sinds een aantal maanden niet meer gehad nu sinds woensdag is het weer een pr keer terug. Wacht het wel ff af,

Ps die misselijkheid en steken in mijn buik heb ik al die mnd nog nooit gehad
    gr winnie89

13. Heidy

Heidy Lid

15 jul 2006
    85
    0
    0
    Hallo

Het is een ongi zoals ik het normaal gesproken ook heb dus het kan niet anders zijn dan dat het deze maand voor mij helaas is!
    Gister voelde ik me nog aardig beroerd maar vandaag eigenlijk helemaal niet meer...hopen dat het volgende maand beter gaat en heb me nu voorgenomen om pas te testen als ik 2 of 3 dagen overtijd ben..(haha stoer he) ..

Groetjes Heidy

14. rebtam

rebtam Actief lid

27 jun 2006
    331
    0
    0
    Dronten
    Hoi Heidy,

Jammer meid, volgende ronde veel succes.

enne niet testen nemen we ons allemaal voor tot we er voor staan en ons nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen. Heel begrijpelijk.

15. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    jammer meid, ik wil je verder geen hoop geven of wat, maar ik zou toch later in de week nog eens een keertje testen als je toch al 2 positieve testen hebt gedaan want ik ben bij beide zwangerschappen eerst nog 2 + 3 keer ongesteld geworden...dus het hoeft niet altijd te betekenen dat het over is..zal voor je duimen meid,
    succes :D

16. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

JAmmer heidi, maar mischien inderdaad gewoon een testje ertegen aan gooien. Als je verder geen medicijnen voor vruchtbaarheidbevordering hoeft te nemen is het geen probleem om niet te testen en af te wachten, maar ik zelf moet altijd van te voren die zekerheid hebben, want mag anders geen nieuwe ronde op starten.....

Winnie, helaas heb ik niet zo veel verstand van ongi's aangezien in verschrikkelijk onregelmatig altijd ben geweest en 8 jaar geleden al met de pil gestopt ben.......
    Wens je in iedergeval succes

grtjs
    Twinny

17. Heidy

Heidy Lid

15 jul 2006
    85
    0
    0
    Hallo

Bedankt voor jullie lieve reacties.
    Smoekie geeft me weer een heeel klein beetje hoop,maar was jij bij je 2 zwangerschappen hetzelfde ongi als je daarvoor was? Ik namelijk nu wel...het is niks minder ofzo.
    Ik voel me nog steeds wel beroerd maar dat kan natuurlijk ook heel goed door het weer komen...toch ga ik voor de zekerheid nog een test doen...wanneer kan ik die het beste doen dan..zaterdag ofzo of nog langer wachten?

Liefs Heidy

18. Heidy

Heidy Lid

15 jul 2006
    85
    0
    0
    Hallo Allemaal

Ben dus hartstikke ongi...kreeg het advies om toch nog een keer te testen..vanmiddag was ik in de kruidvat en dit keer een cleur blue gekoct,geen digitale maar de gewone..snapte mezelf ook niet waarom ik uberhaut nog een test kocht maar goed..thuis gekomen..test gedaan na een liter water en geen ochtend urine...nog steeds positief!! Een hele duidelijk kruisje !!! Nou ja! Hoelang blijft het hormoon in je lichaam dan???
    Want ik kan nooit zwanger zijn..(als je weet wat er uit me komt ! sorry)

Hoop dat iemand weet hoelang die hcg in je lichaam blijft.

Liefs Heidy

19. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi heidy

Tjee, dat maakt het ook niet minder verwarrend!!

Had je al eerder positief getest, of was dit de eerste test die je er positief terug kreeg?

Kan natuurlijk op zijn negatiefs een vroege afstoting zijn geweest, dat verklaard het hormoon en misschien ook wel de boel die eruit komt!!
    Maar heb er verder geen verstand van, dus ik zou de huisarts maar eens inschakelen misschien.........

Succes en sterkte

Twinny

20. Niet meer actief

meis, ben je al bij de huisarts geweest??
    Want het lijkt mij dat ie je met dit moeilijke verhaal toch wel moet kunnen helpen... Misschien kan je al voor een echo of zo iets. Want deze onzekerheid wordt je knettergek van. (kan ik me zo voorstellen!!)

Deel Deze Pagina