Hoi Jaycey, kijk even bij de toppic kon me toch niet inhouden, dan weet je precies wat er allemaal sinds haar laatste post hier is gebeurd! Succes!
Sorry meiden, was in slaap gevallen op de bank. inderdaad bij topic kon me niet inhouden is alles te lezen... Baal Baal... Britt
Hoi Britt, ik heb je verhaal even op de andere topic gevolg. Ik zie ook een lijntje. Hopelijk geeft de test zaterdag wat meer duidelijkheid. Ik zou zelf ook al wel willen testen, maar ja, dat is echt nog veel te vroeg. Aan de andere kant denk ik: ach, als er toch een dun streepje komt, ben ik wel zwanger. en als het niet is, dan heb ik gewoon te vroeg getest. Ik vind dat wachten vreselijk. Gelukkig heb ik wel afleiding, ik werk fulltime. Maar toch, 's ochtends moet ik me echt inhouden om niet stiekum toch te gaan testen. En dan denk ik: misschien is het wel een tweeling, dan is er meer HCG, dus dan kan ik eerder testen. Ik denk dat ik in het weekend ook ga testen. Ik heb drie testen, dus ik kan er wel eentje "voor de lol" gebruiken. Nou meid, kop op, en zo lang je niet ongi wordt, kun je gewooon zwanger zijn en hoef je je banner niet weg te halen. Ik duim voor je. Liefs, Jaycey.
Jaycey bedankt voor je lieve berichtje... Kan beter wachten dus idd doe ik het zaterdag wel.. Vind wachten ook vreselijk... Maar als ik jou was zou ik pas beginnen, als je echt eerder wilt testen, met 4 dagen voor NOD zoals ze ook aangeven...Hat kan nl zijn dat je de innestelling nog niet hebt gehad en dan schijn je nog geen hormonen aan te maken.. Jij ook heel veel succes en ik laat het zo snel mogelijk weten Kus Britt