Ik word gek van al de stickers

Discussie in 'De lounge' gestart door Loeki2, 24 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik wordt helemaal simpel van alle stickeracties. Dan weet hier, dan weer daar. Stickers plakken = voordeel pakken, adverteerde mijn C1000 laatst. Ik had geen stickers, wil ik ook niet. Ik heb een NEE/NEE sticker op mijn brievenbus (de enige sticker die ik wel wil) en ik krijg netjes ieder zondag de folders van C1000, Kruidvat, Praxis, e.d. in mijn mailbox. Maar je e-folders bevatten geen stickers.

Bij sommige winkels kun je de stickers dan nog wel krijgen, zoals bij de Scapino vorige week. Maar C1000 en Praxis doen daar niet aan en ik kan me daar zo over opwinden. maken ze me in de online folder wel lekker voor van alles, maar ik kan geen gebruik maken van de aanbiedingen. :evil:

Sorry, moet ff mijn frustratie uiten.

2. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Frustrerend he! Ik had het vorige week in de Hema... er liep hier dus ook een stickeractie maar ik krijg ook geen folders. Er liggen altijd folders in de winkel dus ik dacht daar dus stickers te krijgen, maar nee! Alle stickers waren uit de folders gehaald in de winkel, en niet door klanten hoor want het hele pakje was zo.... grmbl!

3. Female

Female Niet meer actief

Ik was laatst ook bij de c1000 tijdens zo'n stickeractie.
    Het is irritant, en ook absoluut niet goedkoop, vind ik.
    Ik bedoel, leuk hoor, 3 x vijftig cent omlaag die je overal op kunt plakken, maar wat is nou € 1.50 op een kar boodschappen?! :(
    En buiten de stickerkortingen om zijn de rest vd aanbiedingen echt waardeloos...

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Bij de hema zijn ze bij ons heel sociaal en krijg je dan gewoon even goed de korting of de stikchers

Maar eht wordt zo langzaam aan wel erg ieritand

5. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Dat is wel fijn als je toch de korting krijgt, maar hier geen stickers = geen korting :S

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Meestal krij je de korting idd neit zonder sticker, kreeg het niet bij de C1000 en niet bij de Praxis, WEL bij de Scapino.

Vind die radiospot van Hornbach zoooo herkenbaar.

7. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Bij ons kon je de stickers van de C1000 aan de receptie krijgen.
    Had je geen reclame gekregen dan kreeg je een stickervel.

8. Dushi

Dushi Niet meer actief

Tja, ik heb ook een Nee sticker voor folders op mijn bus zitten en ik denk dat als je het bos wilt redden van de ondergang je daar dus uiteindelijk extra voor moet betalen....

ppfffffttt... lekker kappen met die stickers, stempels, dukaten shit en ga zo maar door!

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Geef toch gewoon die korting, waarom zo moeilijk doen met stickers.

Deel Deze Pagina