Hmm... op die manier. Nou, bedenk mij net dat ik natuurlijk al iets eerder weet of het geen goed ei was, word dus ergens rond 8 maart waarschijnlijk. Nog een maand dus.. Maar ik hoop dat de monikspeper gaat helpen!!
Dat hoop ik ook, misschien is twijfelen over een afspraak maken wel helemaal niet nodig! Oh jawel, een afspraak om je kleintje te bekijken dan.
Als ik dat zo lees (ook in andere berichten) zitten wij een beetje in hetzelfde schuitje..onregelmatige lange cycli, twijfelend over de eisprong, graag zwanger willen worden maar het toch ook een beetje z'n gang (proberen te) laten gaan.. Ik kan alleen zeggen dat ik al bij de gyn ben geweest, in november, en dat hij niets raars zag. Geen cystes, genoeg mogelijke eitjes, alles zag er gewoon goed uit. Hij wil het afwachten tot begin maart, en als ik dan nog cycli heb van langer dan 5 weken gaat hij verder kijken. Nou had ik de afgelopen 2 keer een cyclus van 30 en 25 dagen. Maar zonder slijmpiek. Ik ben er dus ook niet gerust op
Doe jij ovulatietesten? Bij mij is het wel een beetje anders want bij mij is ooit wel pcos geconstateerd. En ik denk dat dat nu weer terug is dus.
Ja ik snap je.. Zal ook niet direct medicijnen aannemen. Ja.. dankjewel.. Al durf ik het al bijna niet meer te zeggen.. Ik verlies af en aan roze.. Ik vind het doodeng.. heb t al bijna weer opgegeven. Ik hoop op n wonder. Meid doe wat goed voelt!! Wanneer is je NOD? Hoop dat niks van alle medische toestanden nog nodig is voor je!
Mijn nod is 12 februari, maar ik weet zeker dat het deze ronde niet gelukt is hoor. Ik heb mijn hoop gevestigd op volgende cyclus en die monikspeper. Hoop zo dat het helpt. En anders even langs de huisarts, dan gaat er in ieder geval iets gebeuren. Bloedverlies hoeft niets te betekenen he. Ik heb tot 14 weken af en aan gebloed. Gaf veel stress maar nu gewoon een gezond kindje. Is het ondertussen gestopt?