ei groeit te snel?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door guusje27, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hai meiden,

Ik slik 50mg clomid en de laatste maanden dat ik het slik heb ik op dag 9 al een ei van 18mm! EN omdat de eitjes bij mij niet springen spuit ik pregnyl. Maar nou vroeg ik me af; groeit mijn ei nou niet veel te snel en dat hij dus veel te vroeg moet springen? Ik heb wel elke maand een menstruatie, die had ik voor het clomidgebruik niet door pcos.

bedankt alvast voor jullie reacties!

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Verplaatst naar vruchtbaarheidsbehandelingen.

3. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Volgens mij kan het geen kwaad als je ei snel groeit. Zolang hij maar niet al springt tijdens je menstruatie, maar dat is bij jou niet.

Ik begrijp uit je berichtje dat je verder geen behandelingen als iui of ivf hebt, dus dan is het volgens mij niet erg. Je cyclus wordt er wel korter door. Maar bekijk het zo, dan heb je meer kansen per jaar!:D

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Als je op dag 9 een ei van 18mm hebt kun je nog wel een dag wachten voor je pregnyl zet. Als je dag 10 pregnyl zet, dan springt je ei op dag 12. Valt reuze mee toch?

5. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    hai guusje27,

herkenbaar hoor! Toen ik nog met IUI met clomid bezig was had ik dat ook! Met menopur ook korte cyclus gehad. Je cyclus kan inderdaad korter worden, maar soms ook langer, maar dat heb ik in mijn omgeving nog niet gehoord.

Succes met de Clomid behandeling! Heb je trouwens last van bijwerkingen van de clomid?

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Juudje; nee, geen bijwerkingen van de clomid meer, in het begin wel, hoofdpijn, opvliegers en pijnsteken in onderbuik, nu gelukkig niet meer..
    Jullie zijn allang bezig zie ik? Voor jullie 1e kindje? Sloeg de clomid wel aan bij je? Ik hoop dat je snel zwanger mag worden, net zoals ik! :D

Merah; ja, ik zet hem ook pas vandaag, op dag 10, dus idd op dag 12 mijn eisprong!

Daycey; tja, als je het zo bekijkt is het alleen maar gunstig he! :cool:

7. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Ja, altijd de positieve kant van iets blijven inzien!:D

Deel Deze Pagina