Zwanger ja of nee ? En hoelang dan?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Onje, 9 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onje

Onje Niet meer actief

11 December ben ik voor het laatst ongesteld geworden.
    9 Januari heb ik een positieve (1-2 weken) Clearblue test in handen.
    12 Januari begint het bloedverlies, het houd een paar dagen aan.
    15 Januari stopt het bloeden.
    16 Januari een negatieve Clearblue test.
    Dus de vk gebeld bovenstaande verteld en volgens haar een duidelijke miskraam, mijn lichaam regelt het erg goed zegt zij.

Omstreeks 5 Februari had ik dan dus eigenlijk weer ongesteld moeten worden. Ik dacht dat zal wel weer ff duren tot alles weer op orde is na het krijgen van een miskraam. Maar toch ik voelde mij zwanger en zo volg ik mijn gevoel en haal een test....

Ja hoor een positieve Clearblue zwanger 1-2 weken !!:(

Donderdag bel ik met een andere vk voor een intake en het aanvragen van een echo.
    Nu zegt die assistent die mijn gegevens opneemt dus dat het zeeeeer onwaarschijnlijk is dat ik nu alweer zwanger ben!?
    Zij zegt dat ik waarschijnlijk dus nog wel zwanger ben vanaf 9 Januari??!! Wat volgens mij dus weer absoluut niet zo is. Want dit is wel erg sja snel en volgens haar bijna onmogelijk.

Wat zeggen jullie ;)
    Ben erg benieuwd..

2. Nestle

Nestle Fanatiek lid

30 dec 2012
    1.094
    1
    0
    Beste Onje,

Ik denk dat je de vraag beter aan de Verloskundige op deze pagina kunt kan stellen.
    In ieder geval heel veel succes.

groet,
    Anne

3. Onje

Onje Niet meer actief

Haha dat snap ik zie dat ik m verkeerd heb geplaatst.

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik heb hem voor je verplaatst

5. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Het moet haast wel een nieuwe zwangerschap zijn als je tweede test tussendoor negatief is geweest. De testen zijn namelijk zeer betrouwbaar. Heb je ook gemeenschap gehad rond je eisprong? Als hij nu positief is, ben je ook duidelijk zwanger, en o pde echo kan natuurlijk vastgesteld worden hoe lang je zwanger bent! Dit kan soms verschillen na een vroege miskraam.

Groeten Evelien

6. Onje

Onje Niet meer actief

Hoi Evelien,

Dank voor jouw antwoord.
    Wij komen net bij de echopraktijk vandaan, en daar was niets te zien. Ze heeft ook nog even gekeken of ze wat "er buiten" zag maar niets te zien. Mijn baarmoederslijmvlies was wel wat dikker dus volgens haar was het er wel klaar voor?
    Maar geen zwangerschap te zien en zij denkt dan toch een bbz.

Ik wordt vandaag gebeld door de verloskundige. Nu net maar toch nog even een test gedaan en ipv 1-2 weken zwanger zegt deze nu 2-3 weken zwanger...

Een raadsel maar we wachten af wordt neem ik aan bloedprikken?

Groetjes.

7. Onje

Onje Niet meer actief

Ik houd je even op de hoogte.
    De vk heeft mij gebeld en zij vindt het te vroeg om te zeggen het is er niet of het zit fout en te vroeg om te zeggen het zit goed.
    Ik moet dus een afspraak maken om over 2 weken weer een echo te doen.

8. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Als het echt nog heel pril is kan je soms niets zien naast verdikt slijmvlies en moet je inderdaad nog even afwchten. Zolang je geen bloedverlies krijgt of erge buikpijn hoef je niet aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te denken. Succes!

Groeten Evelien

Deel Deze Pagina