hoi meiden! zoals t onderwerp zegt ben ik vandaag 7 dagen overtijd! maar sinds vanochtend heb ik heel licht bloed verlies...maar geen ongy krampen erbij..ik heb 2 hele vage zwangerschapsteten gehad. wat kan dit betekenen dat ik gewoon ongesteld ben geworden of niet? want zoveel bloed is er niet uitgekomen!
Heb je nog testen in huis? Misschien moet je er dan nu 1 doen, en als deze nog steeds vaag positief is zou ik even bij de huisarts langsgaan. Wel naar, ik hoop dat het goedkomt!
t was de bedoeling dat ik vandaag met mijn ochtend urine naar de HA zou gaan..maar toen ik vanochtend wat voelde en naar de wc ging en t bloed op het wc papier zag werd ik zo chaggo dat ik gewoon in de wc heb geplast en niet naar de dokter gegaan ben! stom!!
Ow oeps..Kan ik me dan ook wel weer voorstellen. MIsschien dan gewoon even afwachten of het doorzet. Zo niet ga je morgen toch met urine naar de dokter? Wel raar dat je geen krampen hebt...
Zo'n kop zou ik ook gehad hebben. En zoals Sanne al zegt, als het niet doorzet dan morgen even je urine inleveren.
ja inderdaad! en t stomme is..mijn bloeding is nu alweer over :S hoezo raar! als t zo blijft dan ga ik morgen alsnog naar de dokter!
dankje! ik weet zelf niet wat t nou is want heb wel alle kwaaltjes.. misselijk, pijn aan mn borsten, moe, plassen ik ben zelfs zo emotioneel! dit heb ik nooit gehad met menstruatie! :S
Hoe lang ben je al gestopt met de pil? Ik had dit ook tijdens mn ontpillen, fijn zo'n lichaam die je voor de gek houdt.. 43 dagen duurde die cyclus toen.. leuke foto trouwens, zag hem ineens veranderen haha
klopt ja! ik heb 31 januari mijn spiraal laten verwijderen na een hels jaar. uiteindelijk met helse pijn naar de HA gegaan was die nog een gaan ontsteken mgoed..ontpillen kan t dus niet wezen!
Dan nog kan je soort 'ontpillings' verschijnselen hebben gezien het je hormonen regelt. Denk alleen niet dat dat het geval is bij jou, gezien je wat bloed bent verloren.
Echt heel erg raar idd! Maar hoe zagen je testen eruit dan? Wel dat je een beetje een streep kan zien??
dit waren mijn twee testen.. de een wel en de ander zie je niet op de foto..daar stonden spikkels en in t licht zag je dat t streepje wel een beetje blauw was!
Die bovenste is idd wel goed te zien... En het wordt toch niet zomaar niet voor niets blauw... VERVELEND, zulke testen! Nou ja, ik denk dat de dokter er vast iets meer over kan zeggen dan wij.
nou het is in de loop van de dag echt goed doorgebroken :S echt helder rood bloed! en met een vriendin over gehad..die mn test nog na gekeken en die vond ook super vreemd! want ze zij je kan echt de blauwe strepen zien op de testen! dus snap er niks van....vriendlief is ook heel erg teleurgesteld!
awww meis Ik hoop dat jullie snel een positieve test vast mogen houden. *zal voor jullie duimen in jullie nieuwe ronde*