zelf ben ik vanaf 1 juni gestopt en werd ongesteld naar 37 dagen Hopelijk is het deze maand raak spannend !
Ik ben ook in juni gestopt eerste cyclus redelijk netjes met 32 dagen en nu duimen dat het vlot raak zal zijn!
Ik ben ook gestopt in juni! 24 juni laatste pil om precies te zijn. 1 jaar en 8 maanden de pil geslikt, daarvoor altijd regelmatig (28 dagen). Nu zit ik al op dag 34 en zie mezelf voorlopig nog niet ongesteld worden. Voor de pil wist ik het al een week van tevoren. Spannend hoor Tessa! Heb je ook het gevoel dat het raak kan zijn of is het tot nu toe alleen nog maar hopen? Gaan jullie voor je eerste kindje? Wij wel!
Wij zijn ook eind juni gestopt met de pil, nu net sinds gisteren voor het eerst ongesteld geworden zonder pil. Stond versteld van mezelf hoe blij ik was dat ik ongesteld was.. Hihi Maar je weet natuurlijk nooit hoe lang het duurt voordat je "vanzelf" ongesteld word. Wij hopen dat we binnenkort zwanger mogen worden van ons eerste kindje!
wij gaan voor ons 2e kindje.. ons zoontje word 31 okt. alweer 3 het gaat zo snel. ik hoop dat het snel raak is ..
Ja wacht even, 25ste de laatste, toen netjes ongesteld. Want is normale stop dan he. Maar nu zou ik het afgelopen maandag moeten zijn, snappen jullie hem nog hihi. Heb volgens mij wel erg last van het ontpillen, jullie?
Ik weet niet waar ik precies last van heb Eind juni ben ik gestopt met de pil, toen heb ik m'n stopweek gehad eind juni begin juli. En nu sinds 3 weken ben ik bezig met het afbouwen van Ritalin, daarmee ben ik na dit weekend helemaal klaar. Dus we gebruiken tot die tijd nog een condoom, vanaf eind volgende week gaan die ook de deur uit hihi Ik heb wel hoofdpijn en nu buikpijn erbij omdat ik net ongesteld ben geworden. Denk dat de hoofdpijn deels daardoor komt en deels door de afbouw van Ritalin maar heb het ervoor over De hoofdpijn zakt wel weer, is al een heel stuk minder dan de 1e week afbouwen
Haha, ja ik heb nu mijn NOD op 24 augustus en van mij mag het al wel zover zijn Al heb ik verder nog wel een 'ik zie wel' gevoel. Zijn nog zoveel andere leuke dingen waarmee ik bezig bent, zoals ons huwelijk 26 september dat ik mij gelukkig niet te erg nog ga focussen op het zwanger willen raken.
Idd Aiseria! Dat focussen is niet best natuurlijk, maar we willen het allemaal zo graag! En leuk hej, bijna trouwen! Ben zelf op 14 februari j.l. getrouwd. En Pien 1991, de deur uit met die dingen Succes dames!
Wat leuk, nog van gefeliciteerd met jullie huwelijk Hopelijk kunnen we elkaar binnenkort nog met iets extra's feliciteren.
Ook in ben eind juni gestopt met de pil! Vreselijk aan t ontpillen, haha! Nu hopen dat het snel raak is voor een tweede!
Ohhhja, dat ontpillen is echt verschrikkelijk ja! Heb een week lang hoofdpijn gehad en nog meer van die stomme dingen. Blij dat ik ervan af ben!
@Aiseria, wat leuk dat je gaat trouwen in september! Heel veel succes met de laatste voorbereidingen! Wij zijn vorig jaar in september getrouwd. @MaBaD; ik ben een dag eerder dan jou gestopt, maar ook nog steeds niet ongesteld. Heb ook niet het idee dat het er binnenkort aan zit te komen. Wel last van buikkrampen (anders dan menstruatiekrampen), moeheid, veel plassen, en opgeblazen buik. Ik had ook pijnlijke tepels voor een paar dagen, maar daar sinds gister geen last meer van.
@ElineG. Misschien heb je wel een hele lange cyclus nu als eerste keer. Ik herinner mij ook dat ik een dag of 6 héle pijnlijke tepels had, maar ik vermoed dat dit rond mijn ei was en dat ik een late ei had. Volgens mij moeder had zij en mijn oma ook altijd laat hun eisprong. Dus misschien had je op dat moment een eisprong, dan kan je echt een hele hoop vervelende klachtjes krijgen.
Had vorige maand ook echt last van het ontpillen. . Leek wel zwanger maar helaas hihi.. Gelukkig deze maand geen last meer vn!