Geen handen vrij

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Feilo09, 25 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiddie

kiddie Niet meer actief

Dankje! :) Was ook heerlijk. Ik vind het nu te zwaar, had ik het maar vaker gedaan!

2. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

En als de rekbare doeken te zwaar worden, ga je over op geweven:D

3. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    Draagdoek, ideaal! Ik draag S ander nog steeds (op mijn rug, in een geweven Didymos-doek), en de baby gaat straks eerst lekker op mijn buik in een ByKay doek, en later, als hij te groot daarvoor wordt -mijn ervaring was dat het met een kilo of acht toch ging hangen in een rekbare doek- gaat hij daarin. Op de buik, of op de rug.

Ik ben trouwens zelf rugpatiënte (3 hernia-operaties gehad in 13 maanden tijd) en kan, zelfs nu ik 35 weken zwanger ben, prima dragen met een doek. Wat niet ging: niet-ergonomische dragers a la Baby Bjorn.

4. Sjana

Sjana Actief lid

10 jan 2010
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je al zo een beertje geprobeerd dat de geluiden maakt van een baarmoeder? Dat hielp hier heel goed!
    Dan hebben wij zo een 'schommeltje' gekocht waarin de kleine gewiegd wordt en daar bleef hij ook rustig in.
    We zetten hem daar niet altijd in hoor maar dan kon ik toch wel eens even iets doen thuis :)
    Inbakenen als je uw kleintje neerlegt?? Dat helpt soms ook wel

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Met een draagdoek heb je ook je handen vrij, je kindje voelt zich geborgen bij je ( Daar kan geen beertje die geluidjes nadoet tegenop! ) en met kindje in draagdoek kan je ook dingetjes in 't huishouden doen. Ik leg ze, als ze eenmaal heel vast slaapt, wel weer in de box te slapen, maar 's ochtends is het meestal heerlijk kroelen bij mama in de draagdoek.

Deel Deze Pagina