Hallo Allemaal ! Ik zag hier staan dat je over alles mag schrijven , wat niet met zwangerschap te maken heeft, Bij deze dus.. Mijn vader zit in Expeditie Robinson 2007! Op dit moment staat hij op de site op 1 , dit willen we graag zo houden zouden jullie op hem willen stemmen Zijn naam is Loek.. www.robinsonfan.be ALVAST BEDANKT Edit Moderator: Verplaatst naar subforum Films, televisie en nieuws.
ik heb ook gestemd alleen erg jammer dat hij mee ging in het complot met die andere 2 stomme dames want daarom zit hij nu op dat eiland
Sorry, maar ik heb op Willem gestemd. Ik kan me voorstellen dat je trots bent op je vader, maar ik vind hem geen Robinson. Ik denk dat het echt beter voor hem geweest was als hij eerlijk had toegegeven dat hij meedeed aan het complot. Of eruit stappen (uit het complot), dat heeft bij Mieke ook wonderen gedaan. Op de site staat trouwens dat we op zondag 23 februari weten wie de winnaar is. Moet dat niet 23 december zijn?
Gelukkig! Dan kan ik die nog zien. Na Kerst gaan we een week op vakantie. Ik klink nu als een echte tv-junk, maar ik ben echt verslaafd aan Expeditie. Veel plezier allemaal aankomende zondag!
Gisteren liepen mijn man en ik door het dorp hier. Ineens zag mijn man,Willem lopen(Willem is politieagent hier) Dus mijn man roept "Heeey Willem!" Ik zei:"Doe normaal man" Willem moest lachen en zei ''Heeey" terug Willem droeg nog steeds zijn blauwe bandana.
In mijn ogen is Vinnie de terechte winnaar. Hij mag dan geen vuur kunnen maken, maar hij is mentaal en fysiek zo sterk dat hij daarmee ruimschoots zijn 'gebrek' aan Robinson-vaardigheden compenseerde ('gebrek' tussen aanhalingstekens, want ik vond dat ze dat wel ietwat overdreven). En daarnaast kwam hij ook gewoon sympathiek over. Ik kreeg -met uitzondering van Marcel- bij de andere deelnemers die voor de finale speelden toch wel heel erg het gevoel dat ze jaloers waren.
jammer dat Willem heeft verloren, maar ja ik gunde ze het allebei trouwens! maar ik vond het voor Willem een grotere prestatie ook vanwege zijn leeftijd!