Hoi, Hadden of hebben jullie ook weleens van die steekjes links onderin de buik. Ik wel en het houdt soms seconden lang aan. Is toch niets ergs ? Ik maak me dan gelijk zorgen. Het doet geen pijn, maar wel heel voelbaar aanwezig. Liefs een bezorgde meid...
Ja hoor, best vaak, en het kan best zeer doen. Ik vind deze pagina erg geruststellend: Steken in de onderbuik - Babyopkomst.nl Ik ben ongeveer even ver als jij, en heb dit eigenlijk vooral gisteren en vandaag erg gevoeld, maar anders ook wel eens. Het hoort er als het goed is gewoon bij. Ik verlies geen bloed en het zijn geen krampen, eerder steken. Bij mij zit de pijn vooral recht boven het schaambot of naar de liezen toe. Daarnaast kan het ook zijn dat je je darmen voelt, je zet al wat meer uit en je stofwisseling/stoelgang kunnen ook veranderen.
Evenstar wat fijn dat je zo snel reageerd. Zo zeg ben gelijk een stuk gerust gesteld. Alleen het gekke is dat ik het alleen zo links voel. Dus zeg maar niet in het midden ofzo. Maar echt links onderin de buik. Die pagina is handig zo te lezen, ga ik lekker gebruik van maken, thanks! Het is allemaal zo nieuw he, om het geringste maak ik me zorgen @ sassa jij ook bedankt!!! pfff ben ook zo'n stress kip soms
Is inderdaad niks om je zorgen over te maken. Deze steekjes horen erbij. De ene dag wat erger dan de andere dag.
Hmm, ik heb ook op die site gekeken want ik heb sinds anderhalfe week steken links en rechts in mn buik en af en toe in het midden. Alleen staat er dat je het oprekken van de baarmoeder vaak in het begin voelt en bandenpijn vanaf 20 weken...Wat kan het bij mij zijn dan? Geen kramp en geen bloedverlies trouwens...
Bedankt belliebel, hoef ik me dus nergens zorgen om te maken @ Lotte1987 ; denk dat het dan ook het groeien is van de baarmoeder, wat jij voelt. Met het begin van de zwangerschap bedoelen ze denk ik toch tot 20 weken, daarna kun je bandenpijn gaan voelen... Zo begrijp ik het altans van die site.
ow okee, maar baarmoederpijn zou je in het midden voelen dacht ik en ik voel het echt aan de zijkanten. Maar ja, als het maar goed zit dan maakt het niet zoveel uit wat het is hihi
Ik kan je wel begrijpen hoor. Dat heb ik nu met die steekjes, dan lees ik nergens over pijn alleen maar links onderin de buik, maar wel weer aan de zijkanten en midden. Dan ga je toch even bij stilstaan en denken van hmmm, klopt het allemaal nog wel.. *hihi* Precies als het maar goed zit en blijft indd ... Liefs.
ik heb vandaag ook steekjes gehad aan de linkerkant maar dan zo'n kleine 5 cm vanaf de navel en dan iets naar beneden! Veel vrouwen hebben hier blijkbaar last van tijdens de zwangerschap! Ik merkte wel dat het minder pijnlijk werd als ik mijn broek los deed. liefs Luna86
Ik heb het ook af en toe hoor, niks om je druk over te maken lijkt me. Het is even een vervelend gevoel maar dan is het ook zo weer over. Ik krijg het trouwens ook vaak als ik een tijdje heb gezeten, en ik sta te snel op, heel apart! Maar ja, ik hou maar gewoon in mijn achterhoofd dat het er bij hoort, en maak me er niet te druk over . xxx