Onzeker

Discussie in 'Miskraam' gestart door kwebbel87, 2 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbel87

kwebbel87 Lid

27 apr 2016
    26
    0
    1
    NULL
    NULL
    #1 kwebbel87, 2 jun 2016
    Laatst bewerkt: 2 jun 2016
    Hoi dames,

Ik ben 8 weken en 4 dagen zwanger. Nu had ik op de dag van de eerste echo ( maandag) een mini stipje bloed verloren,ik heb dit gelijk bij het gesprek verteld en de vk dacht dat het een gesprongen vaatje was, daarna een goeie echo met kloppend hartje gehad dus wij opgelucht naar huis.
    Nu had ik gister weer het zelfde dus ik gebeld zo onzeker als ik ben, maar ook nu hebben ze me weer met dezelfde woorden gerustgesteld( ik had geen buikkrampen en afscheiding was ook hetzelfde als anders)
    Nu kreeg ik vanmiddag opeens buikkrampen aan me darmen en ben ik iets oud bloed verloren,daarna was ik aan de diaree (sorry voor de details hihi) dit heeft even aangehouden en daarna zakte ook de kramp weer af,afscheiding blijft wittig / geelig. Nu voel ik vooral me darmen heel erg rommelen en luchtbelletjes ploppen. ben nog geen bloed weer verloren.het was al met al helemaal niet veel,maar ik word hier zo onzeker van ik weet dat als het komt dat ik er niks aan kan doen, maar we waren zo blij en opgelucht dat alles er goed uitzag en dan dit :(
    Ik had overigens verder met afvegen niks,zat puur alleen in me slipje
    Zijn er meerdere die dit meegemaakt hebben?

2. Anna2015

Anna2015 Lid

2 jan 2016
    80
    0
    6
    Provincie Utrecht
    Ik heb dit niet meegemaakt, maar het zouden heel goed je darmen kunnen zijn en dat er idd eerder een vaatje is geknapt. Had je dat na vaste ontlasting?

Rustig aan hè, je kan er hoe dan ook niet zoveel aan doen :)

3. kwebbel87

kwebbel87 Lid

27 apr 2016
    26
    0
    1
    NULL
    NULL
    Nou niet dat ik zozeer weet,opzich heb ik sinds me zwangerschap best goeie ontlasting ook en moet ook vaker als voorheen dus zeg het maar dan hé..
    Wel werk ik in de zorg dus veel bukken tillen etc,de vk dacht dat het daardoor kwam ik had gister en vandaag wel 2 pittige lange dagen moet ik zeggen wat ik niet echt gewend meer ben..
    En idd ik weet dat ik er niet veel aan kan doen maar die onzekerheid hé ( daar kan vast iedereen over mee praten)

4. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Het kan alle kanten op en dat maakt het juist zo eng.
    Maar ik heb een miskraam gehad en verloor echt wel wat bloed,meer als alleen in me onderbroek.
    Begon in de ochtend met een paar druppeltjes en in de avond de rest :(
    Probeer je niet te druk te maken,ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan :)
    Je onzekerheid herken ik zeker weten,jammer genoeg doe je er weinig aan.
    Laten we van het beste uit gaan!

5. kwebbel87

kwebbel87 Lid

27 apr 2016
    26
    0
    1
    NULL
    NULL
    Had je daarbij ook veel buikpijn onschuldig26?
    Ik heb nog steeds heel onrustige darmen en krampjes,moet ook veel scheetjes laten haha
    Ik bedacht mij dat ik gister noodles van unox heb gegeten en daar moet je een zakje olie bij door doen en daarna is het eigenlijk ook begonnen..tot nu toe nog steeds geen bloed nog verloren sinds die druppel gistermiddag.
    Gek makend die onzekerheid pff t liefst ren ik naar de vk en wil ik een echo en ja ik weet ook dat die heen garantie geeft maar dan weet je wel hoe het er op het moment voor staat.

6. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Je darmen zijn iets anders als je baarmoeder. ;)Rommelende darmen os een zwangersschaps symptoom! Hoort erbij.
    En een stipje bloed wil echt niks zeggen. Een keer hoesten kan dit Sl veroorzaken.
    Het zal waarschijnlijk onschuldig zijn.

7. kwebbel87

kwebbel87 Lid

27 apr 2016
    26
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ja klopt dat weet ik inderdaad zonnetje.
    Mischien loop ik mezelf ook wel stapel gek te maken maar dat doe je automatisch hé. En idd kan ook van het hoesten komen. Ben toch blij als we door deze periode heen zijn nooit geweten dat ik dit zo spannend zou vinden zeg

8. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Ik had geen last van krampjes of iets.
    Ik hoop met je mee dat alles goed blijft gaan.

9. kwebbel87

kwebbel87 Lid

27 apr 2016
    26
    0
    1
    NULL
    NULL
    Krampen zijn nu weer weg. Heeft plaats gemaakt voor hongerrr Kijken hoe t vandaag gaat..

10. Feetje333

Feetje333 Lid

5 jun 2014
    61
    0
    6
    Ik begrijp heel goed hoe je, je voelt....
    Ik heb meerdere miskramen gehad, maar ook een gezonde zoon van 1.5 jaar inmiddels. Tijdens mijn zwangerschap van hem heb ik ook weleens een stipje bloed verloren en zelfs een keer alleen bij het afvegen 1x. Ik had die dag best veel getild dus de vk dacht dat de oorzaak daar zou liggen.
    De buikpijn die je omschrijft klinkt denk ik meer als darmen. Bij mijn miskramen kan je de pijn meer vergelijken als menstruatiekramp.
    Ik hoop dat je hier wat aan hebt....

Succes.

11. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik gok ook gesprongen adertje, plus oud bloed kan altijd nog.
    Tijdens mijn mk heb ik amper bloed gehad van te voren dus je weet het niet. Maar ik zou gewoon vk weer bellen als je je toch zorgen maakt.

12. kwebbel87

kwebbel87 Lid

27 apr 2016
    26
    0
    1
    NULL
    NULL
    Wat erg feetje! En dan ook nog meerdere keren,echt vreselijk lijkt me dat! Gelukkig heb je nu wel een gezonde zoon!
    Ik had inderdaad geen menstruatiepijn en dat omschrijven ze dan ook meer dat het komt en gaat,dat had ik gelukkig niet.
    Vandaag maar proberen een beetje rustig aan te doen.
    Als ik vandaag weer iets bloed verlies ga ik de verloskundige weer bellen molensteen maar ik denk nu zelf ook wel weer meer richting een geknapt adertje omdat het bloedspatje ook gewoon dun was en verder geen sliertjes of iets erin zaten

13. Anna2015

Anna2015 Lid

2 jan 2016
    80
    0
    6
    Provincie Utrecht
    Kwebbel, baarmoederkampen herken je denk ik echt wel. Ik heb twee miskramen gehad (helaas nog geen goede zwangerschap) en bij de tweede twijfelde ik: zijn dit mijn darmen of is het mn baarmoeder? En opeens vielen de darmkrampen weg en kreeg ik pijn bij mn baarmoeder en dacht: oh ja, zo voelde dat! Dus bij mij is het zo: als ik twijfel zijn het mn darmen, want baarmoederkrampen zijn echt herkenbaar zoals bij je menstruatie.

14. kwebbel87

kwebbel87 Lid

27 apr 2016
    26
    0
    1
    NULL
    NULL
    Anna2015 2 miskramen wat heftig ook:( Hopelijk word jij weer snel zwanger en ditmaal een hele goede zwangerschap!!
    ik weet zeker dat het me darmen waren want menstruatiekramp voelt inderdaad anders,maar omdat ik bloed verloor wist ik even niet wat ik moest denken meer ( mischien denk ik teveel) vandaag gaat t goed! Geen bloed meer verloren,ik was dan ook vrij vandaag en heb me rustig gehouden.

15. Anna2015

Anna2015 Lid

2 jan 2016
    80
    0
    6
    Provincie Utrecht
    Hi kwebbel,

Thanks! Het klinkt bij jou nu wel echt goed. Hoewel het spannend blijft natuurlijk, maar voor mij klinkt het alsof het wel goed zit.

Succes!

16. kwebbel87

kwebbel87 Lid

27 apr 2016
    26
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ja ik heb ook wel weer een positief gevoel nu! Toch fijn als je even Je zorgen kan delen :)
    Jij ook heel veel succes Anna! Hoop dat ik gauw goeie berichten van jou lees!

Deel Deze Pagina