Woensdag hadden wij onze termijnecho. Hoewel ik al het gevoel had dat het niet goed zat, bleef ik positief want geen bloed gaf moed. Helaas was mijn gevoel juist. Ik was wel zwanger, maar er zat geen kindje in de vruchtzak. vandaag ben ik bij de gynaecoloog geweest en heb ik medicijnen gekregen om de miskraam op te wekken. Vandaag moet ik 1 tablet met water innemen en zondag 4 vaginaal. Dan heb ik er nog 6 voor als die 4 niet genoeg zijn. Maar ik ben zo bang! ik durf dit helemaal niet. Ben bang dag ik de emoties die erbij komen niet aan kan, de pijn, het vele bloedverlies. Zie ik de vruchtzak, wil ik dat wel zien? Ik wil geen curretage omdat ik bang ben voor die verklevingen dus ik moet dit wel doen. Maar ik zie er zo tegen op moest het even kwijt aangezien mijn vriend er nogal makkelijk over denkt.
He bah wat een rot-bericht om te lezen Ik heb geen ervaring met de pillen. Ben voor een curretage gegaan bij de MA. Is goed verlopen, geen klachten/ verklevingen. Toch zijn er hier veel mensen op het forum die wel goede ervaringen hebben met de pillen. Neem de tijd om dit te verwerken, fysiek en emotioneel. Ik vind/vond het erg zwaar
Wat rot om te lezen .. Ik heb het nooit moeten kiezen, ik heb wel een miskraam gehad. Ik wil je heel veel sterkte wensen en het bloedverlies en wel of geen vruchtzakje zien verschilt bij iedereen, bij sommige komt het er in delen uit en valt het niet echt op en lijkt het een heftige menstruatie, bij mij kwam het er helemaal en ik heb het begraven met mijn vriend. Dat hielp om het te verwerken, om het nou zomaar Door de wc te spoelen kon ik echt niet. Emotioneel is het altijd zwaar en daarom wil ik je een hele dikke digitale knuffel geven. Naar dat je dit mee moet maken maar je hebt geen keuze nogmaals heel veel sterkte voor jullie
Dankjulliewel voor jullie lieve berichtjes. Ik ben gisteravond ingestort en heb de hele avond gehuild. Nu gaat het wel redelijk. Wat erg dat jullie het ook hebben mee gemaakt, dit wens je toch niemand toe. Ik heb volgende week de hele week vrij gekregen van mijn werk dat is wel erg fijn. Mijn schoonmoeder vertelde me dat ze 12 uur weeën had met ontzettend veel bloedverlies dus dag maakt me niet heel veel geruster. (Ze bedoelde het goed dat ik voorbereid ben) maar angst neemt toe pff
Ja, ik zou niet teveel googlen want over alles vind je horrorverhalen Heel fijn dat je vrij hebt gekregen, de klap komt vaak later.. het is iets wat je 'moet' accepteren.. vond het ook heel naar dat je geen bloed ofzo zag en dat dan zo'n feestelijk moment van de echo omslaat in een nachtmerrie.
Beste TS, je moet helemaal niets he. Je kunt er ook voor kiezen om 1 of 2 weken af te wachten. Ga af op je eigen gevoel. Is je overigens verteld wat de voor en nadelen van de pillen zijn?
Bij mij kwam de hardste klap eigenlijk rond mijn uitgerekende datum 4 december dit jaar. . . Dat je dan met een platte buik stond en zonder kindje in je armen
Nee dat klopt. Maar omdat de vruchtzak doorgroeid en een grootte had van 9 a 10 weken was de kans erg klein dat het vanzelf los kwam. En eerlijk gezegd wil ik er nu ook vanaf. Ze heeft me wel uitleg gegeven maar heb de helft niet opgeslagen. Daar was mijn vriend voor. Maar het kán zijn dt er alsnog curretage verricht moet worden toch? Maar ze zei dat dat niet veel voor kwam. Ik ga na het avondeten de eerste pil innemen. Bah
Nop niet lang geleden. 23 maart positieve test gehad. Eerste paasdag buikpijn en begon te bloeden 22 april spoed echo, zou op de dag zijn dat we onze eerste echo kregen. . Dezelfde avond alles verloren en toen nog 1 week "echt ongesteld geweest" en daarna nog een week lichtjes bloedverlies. Controle echo 9 mei en ik was leeg mijn baarmoeder schoon maar mijn hart voelde nog leger... het voelt nogsteeds als de dag van gisteren, het enige wat me troost is dat ons kindje alleen maar warmte veiligheid en liefde heeft gekend, geen angst geen pijn van het echte leven, hoop dat dit jou ook een beetje troost Dit gun je echt niemand, nogmaals een dikke digiknuf ( van knuffels kan je nooit teveel krijgen in zulke tijden)
Nee inderdaad.. dat is niet leuk "gelukkig" duurt mijn UD nog even (2 april). Hoop dat je snel een gezonde zwangerschap mag meemaken!
Sterkte meid. Helaas heb ik in oktober hetzelfde nieuws gehad..bij mij heeft de medicatie niks gedaan en alsnog gecuretteerd , maar kan je angst goed begrijpen. Neem de tijd om het een plekje te geven.. fijn dat je vrij hebt van je werk! Knuffel
Ik herken je gevoel TS; ik was toen zo bang om zelf een mk op te wekken. Het idee alleen :x. Bij mij ging het hartstikke snel (gelukkig). Had 's ochtends om 10 uur pillen ingebracht en een uur later was alles al achter de rug. Ging heel snel bij mij en het kwam in 1x los. Krampen kreeg ik daarna, tijdens mk alleen veel bloedverlies. Precies na 33 dgn volgde mijn ms. Veel sterkte en hoop dat je snel weer zwanger mag zijn
Pff wat naar om te lezen mikayla Wat je zegt is wel zo je kindje heeft alleen de warmte liefde veiligheid gekend. Dat is fijn om te weten. Ik geloof ook dat heg nog voelt als de dag van gister zul je ook nooit vergeten maar hopelijk wel een plekje geven. Ik hoop dat je gauw weer zwanger bent en het goed gaat.x En sterkte met het verwerken ervan lijkt me erg moeilijk.
Annekeruiter wat vervelend dat je ook een mk hebt gehad en dat de medicatie niet geholpen heeft en je alsnog gecurreteerd moest worden. Daar ben ik ook bang voor. Sterkte met het vewerken ervan. Jla ook van jou naar van je mk. Wat zijn er eigenlijk veel vrouwen die daarmee te maken hebben, zo verdrietig. Fijn dat de medicatie bij jou wel snel zn werk deed. Ik begin morgenochtend half 10. Stomme vraag maar hoe gaat het? Blijf je op de wc, bed, bank? Continu maandverband wisselen of is maandverband niet eens genoeg? Fijn dt je weer zwanger bent. Ik wens je een zorgloze en goede zwangerschap toe!
Heel veel sterkte en een dikke knuf Ik heb ook de medicatie gehad in oktober ik ben op bed gaan liggen Moest 3 vaginaal en om de 3 uur 1 opeten . Voor je gevoep is het heftig want je weet dat het moet maar je wil niet Helaas bij mij geen reactie dus alsnog curitage die is me erg meegevallen Geen pijn gehad nadien Sterkte en suc6
Oh wat naar van je mk. En dat het niet hielp van de medicatie ook vervelend Ik lig nu op de bank nog. Half 10 eerste 4 vaginaal ingebracht. En om de 2 uur moet ik er 2 met water innemen. Manman doet nu al pijn. Mijn rug doet vooral zeer kan me bijna niet bewegen en trekt door naar mijn benen. Hopelijk is het gauw voorbij
Hee meiske, Hoe gaat het nu met je? Wat een heftige dagen zo voor je. Heel veel sterkte en geef het de tijd.
Wat lief dat je ernaar vraagt. Half 10 begonnen met medicatie vrij vlot begonnen de rug en been weeën. Rond kwart over 1 ben ik de vruchtzak verloren. Raakte licht in paniek wist niet wat me overkwam. Weeën hielden tot ruim een uur of 4 aan en lig nu op de bank -pijn vrij, heerlijk- met een reep chocola mijn emoties wat weg te eten hihi. Morgen blijf ik nog een dag thuis. Zie dat je zwanger bent. Duim voor een goede zorgloze zwangerschap voor je!
Heftig ven blij voor je dat het "achter" de rug is Neem wel de tijd .. Voor jezelf en het verwerken Dikke kbuf