Geen hartactie. Eigen berekening 9,5 week, VK 5 weken. Onmogelijk :( tips/ervaringen?

Discussie in 'Miskraam' gestart door FH90, 10 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.394
    1.173
    113
    Gelukkig is het alles meegevallen! En wat leuk dat je weer zwanger ben!! Gefeliciteerd! Was er bij jou sprake van partiële mola zwangerschap?

Geniet van je zwangerschap!

2. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    hier ook momenteel in een soort gelijke situatie. echo bij 7+2 weken en maar een zwangerschapsring zichtbaar van 6 weken. Dit kan gewoon niet kloppen met mijn positieve ovulatietesten en mijn eerste positieve zwangerschapstest al was de verloskundige nog positief.
    Mijn eerste zwangerschap hebben we 5 weken in onzekerheid gezeten en waren de echos nooit wat het wezen moest en bij 11 weken en 2 dagen pillen in gebracht maar het kwam niet compleet eruit dus alsnog de dag erop gecurreteerd. De curretage was onder volledige narcose en is mij heel erg meegevallen alleen een week lang licht bloed verlies nog en erg moe daarna weer de oude.

3. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.394
    1.173
    113
    Ook hier gister de curretage 200% mee gevallen. Wat krampjes erna maar zeer goed te doen! Zelfs geen bloedverlies meer sinds vanmorgen.. zijn er meiden die dit herkennen?

4. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ja, ik heb ook weinig bloedverlies gehad en geen pijn. heb zelfs geen pijnstillers meer genomen. Af en toe wat bruinverlies. Mijn eerste menstruatie stelde ook weinig voor (3-4 dagen heel licht). De 2e kwam erg snel en was wel heel heftig.

Fijn dat het mee gevallen is! sterkte met de verdere verwerking!

5. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.394
    1.173
    113
    Dankjewel.. nu wachten op de uitslag.. maar hopen op geen part mola.. het bloedverlies was de dag na de curretage al weg.. en sinds gister avond toch wat oud bruin bloed. Zou dit normaal zijn? Heb 6 jan pas weer controle echo om te kijken of alles schoon is..

6. LianneE

LianneE Niet meer actief

Dat had ik ook. Werd een paar dagen erna nog gebeld door het zkh en heb het toen gevraagd, ze zeiden dat het normaal is. Alles is dan gewoon weg zeiden ze geloof ik. Inmiddels is alles ook weer op de rit cyclus-technisch (dat duurde bij mij 2 maanden)

Heb overigens nooit een echo gehad om te zien of alles schoon was (maar had ook geen mola). Wanneer hoor je of het een part mola is?

7. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.394
    1.173
    113
    Ik moet 6 jan pas terug naar de gyneacoloog. Hij heeft ook niks gezegd over dat ze me zouden bellen Waneer de uitslag binnen is.. hoor van meerdere meiden dat de uitslag binnen een week binnen is. Dus ga ze morgen bellen.. dan is er precies een week overheen gegaan. En anders de week erop weer. Ik hou ze zelf wel warm daar ;)

8. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ts, hoe is het gisteren gegaan bij de echo?

9. Carly85

Carly85 Nieuw lid

5 nov 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een een soortgelijk verhaal. Ik zou nu 8 weken zwanger moeten zijn, bloedingen begonnen afgelopen weekend. Vandaag gecheckt, vrucktzakje wel te zien maar veels te klein. Volgende week woensdag een echo, maar kans is groot dat het een MK wordt. Echt klote.

10. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.394
    1.173
    113
    Ja nu ben ik ook benieuwd!

Deel Deze Pagina