Hallo, Ik heb sinds mijn ei ongeveer tot nu toe echt hele gele afscheiding... Geen schimmelinfectie... Zijn er meer net zwangeren die dit hebben?
ja hier ook al vamaf t begin super veel ! soms slijm , soms melk achtig , soms wit soms geel .. en de ene dag meer als de adere dag
Heb ik ook heel even gehad in de eerste weken van mn zwangerschap. Duurde niet zo lang bij mij en was geel.
Hmmm oké het zal er wel bij horen, kan me bij mij vorige zwangerschap nog wel herinneren dat ik dit voor mijn nod had maar van daarna weet ik het niet meer...
Hier ook last van veel afscheiding. Bij mij is het alleen wel echt wit. Soms wat slijmerig, soms waterig en soms een combi haha. Heb af en toe het idee dat het eruit loopt ( sorry... lekker smakelijk)
Dat kwam volgens mij omdat je baarmoeder meer slijm aanmaakt. De afscheiding is heel normaal. Let er wel op dat het geurloos is, want als het stinkt dan kan het schimmelinfectie zijn. Geel, wit, kleurloos.. allemaal heel normaal
Hoi meiden, goed om te weten dat dit normaal is. Bij mij wisselt het heel erg! Geel, wit, slijm, klodders, veel, heel veel.... Ik hoorde van een vriendin dat hij ha had gezegd dat je geen inlegkruisjes moest gebruiken. Beter is om je boxershort/onderbroek e.d. te wisselen.