Vraagje afscheiding

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door JosieJ, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Hallo,

Ik heb sinds mijn ei ongeveer tot nu toe echt hele gele afscheiding... Geen schimmelinfectie... Zijn er meer net zwangeren die dit hebben?

2. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Ja hoor, soms beetje geel, soms wit.
    Soms ook best veel, zeker bij het naar het toilet gaan.

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

ja hier ook al vamaf t begin super veel !
    soms slijm , soms melk achtig , soms
    wit soms geel ..
    en de ene dag meer als
    de adere dag

4. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Heb ik ook heel even gehad in de eerste weken van mn zwangerschap. Duurde niet zo lang bij mij en was geel.

5. an12

an12 Actief lid

3 dec 2011
    487
    0
    16
    Vrouw
    huismama
    overijssel
    ik het vanaf het begint gehad, en heb het nu nog steeds, en het is best veel ook..

6. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Hmmm oké het zal er wel bij horen, kan me bij mij vorige zwangerschap nog wel herinneren dat ik dit voor mijn nod had maar van daarna weet ik het niet meer...

7. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Hier ook last van veel afscheiding. Bij mij is het alleen wel echt wit. Soms wat slijmerig, soms waterig en soms een combi haha. Heb af en toe het idee dat het eruit loopt ( sorry... lekker smakelijk)

8. OumNous

OumNous Lid

24 jul 2012
    12
    0
    0
    Dat kwam volgens mij omdat je baarmoeder meer slijm aanmaakt. De afscheiding is heel normaal. Let er wel op dat het geurloos is, want als het stinkt dan kan het schimmelinfectie zijn. Geel, wit, kleurloos.. allemaal heel normaal :)

9. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Hoi meiden, goed om te weten dat dit normaal is. Bij mij wisselt het heel erg! Geel, wit, slijm, klodders, veel, heel veel.... Ik hoorde van een vriendin dat hij ha had gezegd dat je geen inlegkruisjes moest gebruiken. Beter is om je boxershort/onderbroek e.d. te wisselen.

Deel Deze Pagina