Sorry voor het onsmakelijke verhaal... 1,5 week geleden een miskraam opgewekt met medicijnen. Vruchtzak herkenbaar verloren. Controle na 1 week; alles zag er schoon uit. Op dat moment nog rood verlies, moest volgens gyn overgaan in bruin of stoppen... Bleef buikpijn en rugpijn houden vooral als ik sta en loop. Nu, ruim 1,5 week na miskraam, verlies ik ineens n groot hard stuk weefsel van zeker 2cm. Ziet er zeker niet uit als stolsel, eerder als baarmoederslijmvlies. Iemand enig idee of dit normaal is?? En waarom ze dit niet met echo hebben gezien bij de controle?
Ten tijde van mijn miskraam heb ik ook een stuk weefsel verloren van een paar centimeter groot. Volgens de verloskundige niets om me ongerust over de maken. Anders de verloskundige bellen ?
hoi blosje, na mijn curretage dacht ik ook dat alles er uit was, maar bij de eerst volgende ongi verloor ik ook eerst slijm en een gekke prop/klont wat geen stolsel was.. denk een stukje rest weefsel dat verder is gaan rommelen. Dat zou bij jou ook het geval kunnen zijn, maar als je er niet gerust oo bent gewoon even de VK bellen (daar zijn ze ook voor) iig stertke en hoop dat je snel weer zwanger mag zijn!
Bedankt voor jullie reacties. Heb uiteindelijk contact opgenomen met het zkh omdat zij ook de mk hebben begeleid. Zolang ik geen koorts heb mag ik afwachten en mocht ik toch twijfels hebben of klachten houden mag ik terugkomen op de poli. Maar hoop dat dit het laatste was en mijn lichaam aan herstel kan werken. Zijn jullie na de miskraam snel hersteld en evt zwanger geraakt?