Het was niet de bedoeling om een discussie op gang te brengen. Ik weet dat het niet altijd lukt om een hartje te horen, maar was benieuwd of er dames zijn die dit ook hebben gehad in combinatie met een achterover gekantelde baarmoeder. Zoals al vermeld, het is niet zo dat ik de hele dag ongerust ben, maar soms denk je wel even het bekende: als het maar goed is..... Morgenavond kan ik weer heen. Ik ga ervan uit dat ze het hartje hoort!
@pluk en Cindy: Vind het ook altijd lastig om me op papier net zo te verwoorden als in mijn hoofd Zo komt er gauw een onbedoelde discussie, maar volgens mij staan we weer op één lijn @pien: Meid hoop echt voor je dat het goed is! Succes morgen!
Gisteravond weer bij de vlsk geweest en ja hoor, na heel lang zoeken en heel hard duwen met de doppler het hartje gevonden. Toch opgelucht en kan nu met een gerust hart op vakantie! Volgens haar moet het bij mijn volgende controle makkelijker gaan omdat de baarmoeder rond 16 weken meer naar voren komt.
gelukkig! ben blij voor je. Bij mij konden ze het hartje goed hore bij 12 weken echo, alles was perfect. Helaas is de kleine 3 dagen later overleden, bleek bij de nekplooimeting bij 12w6d. Als je je dus zorgen maakt altijd vragen om een echo.
@Mariposa erg voor jullie zeg alleen niet zo handig om het nu nog te plaatsen hier, ze is al blij dat ze wat gehoord hebben snapie?
de eerste keer (13 weken) dat we naar het hartje kwamen luisteren hadden wij ook al last van een dwarsligger het duurde bijna een kwartier voor meneer of mevrouw een beetje mee wou werken haha de vk kreeg al bijna zweetdruppels op haar voorhoofd, maar ik maakte me niet zo druk, die week ervoor hadden we bij de nekplooimeting het hartje al eventjes gehoord