Hallo dames, Meestal lees ik meer mee op de site dan dat ik post, maar nu wilde ik toch even mijn hart luchten. Vandaag naar de verloskundige en de jongste ging mee. We gaan samen naar het hartje luisteren zei ik nog tegen haar, maar dat liep helemaal anders. De verloskundige kon geen hartslag horen en omdat ik nog niet zoveel beweging voel was ze toch wel bang dat er wat aan de hand zou zijn. Ze liet zelfs al een beetje doorschemeren dat het kindje misschien niet meer zou leven. Ik moest meteen door naar het ziekenhuis voor een echo. Op van de zenuwen ben ik daar naar toe gegaan. Ik begon meteen te huilen toen ik binnenkwam maar de verloskundige daar was erg hartelijk en stelde mij gerust. Ze deed een echo en het kindje was druk aan het bewegen, en vooral het hartje was goed bezig. Ik was zo bang dat ik het kindje misschien wel niet meer zou leven. Wat een angst maar gelukkig alles goed, ik moest het even kwijt groetjes lucky.
Pffff jeetje wat zal jij in spanning en onzekerheid hebben gezeten!! Ben erg blij te lezen dat alles goed gaat!!! Liefs
pffff, ik kan me je stress heel goed voorstellen! Gelukkig kon je snel naar het z'huis en was het daar goed. Dat je moest huilen is helemaal niet gek!
Dit is erg vervelend ik kan hierover mee praten met onze zoon die bewoog zo veel dat hij niet te vinden was bleek achteraf!! je schrikt je rot!! haal maar rustig adem en de volgende keer dochter weer meenemen!! dikke knuffel voor de schrik!!
Ach... wat was dat schrikken zeg... Hier ook zo'n beweeglijk figuurtje in mijn buik, de verloskundige (van het ziekenhuis waar ik controles loop ivm overgewicht) had al gezegd dat het best heel lang kan duren voordat ze het hartje zou vinden en dat ik me niet ongerust hoefde te maken. Maar ik snap dat als je het zo te horen krijgt, je alleen maar huilen kan.... Maar van harte gefeli dat alles goed blijkt te zijn!!! Je hebt gewoon een lekker actieve babe!
Jeetje wat schrikken joh! Fijn dat je snel terecht kon voor een echo en een lekker druk kindje hebt gezien. Dikke knuffel
pffff schrikken zeg. had dit vorige week ook. gelukkig voelde ik de kleine net bewegen toen ze wilden luisteren. gelukkig is alles goed met je kleine.
Toevallig gister precies hetzelfde gehad, ook hier konden ze geen hartje en bewegingen vinden van ons kindje. Kon 2 uren later terecht voor een echo. Dat waren 2 hele lange uren!! Gelukkig was alles maar je haalt je in zo'n tijd van alles in je hoofd. Ben er ook flink van geschrokken!
Wat een schrik. Gelukkig is alles in orde. Als ik dit lees ben ik toch wel blij dat ik elke keer een echo krijg.
Ontzettend bedankt voor jullie fijne reacties's. De veroskundige belde vanmiddag nog even op om te vragen hoe het ging, ze zat er ook erg mee. Ik realiseerde me wel, dat al ben je zwanger het kan toch altijd mis gaan, gelukkig doet de kleine het goed, maar daar sta je dan toch wel even bij stil. Donderdag de 20 weken echo, vind het nu wel een beetje spannend allemaal, groetjes lucky.